Turbo maakt geluid? Renault Kadjar

Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Plaats reactie

Topic author
PeterStam
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mar 2024 16:33
Actief als: particulier

Turbo maakt geluid? Renault Kadjar

Bericht door PeterStam »

--- Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting ---

Goedemiddag,
Ik heb vorige maand een Renault Kadjar uit 2017 gekocht. En nu valt me op dat de Turbo van deze auto zo goed en irritant hoorbaar is. Ik heb 1 jaar wettelijke garantie/ geen bovag. Hebben jullie Kadjars ditzelfde geluid? (hopelijk is het goed hoorbaar op het filmpje dat ik net op Youtube heb gezet)

Edit: aah je kunt hier helaas geen filmpje van Youtube invoegen. Dat is jammer, want anders hadden jullie mee kunnen luisteren. Maar wellicht dat iemand het alsnog herkent?

Ik stoor me er best wel flink aan. Je kunt niet lekker rustig rijden, zonder dit 'vuuuuuuuw, vuuuuuuuuw' te horen. Verder viel me op dat dat auto witte rook produceert. Meer dan ik gewend was met mijn vorige auto.

Het gaat om een Kadjar uit 2017, ongeveer 100.000 kilometer op de teller. Het kenteken is KZ-706-K voor de liefhebbers die nog meer gegevens nodig hebben.

PS vorige week hebben ze de distributieketting al moeten vervangen, omdat er een motorstoring optrad. Gelukkig is dit grotendeels onder de garantie vervangen, want het kostte 2700 euro. Zelf heb ik hiervan rond de 350 euro betaald. ik ben benieuwd!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
PeterStam
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mar 2024 16:33
Actief als: particulier

Re: Turbo maakt geluid? Renault Kadjar

Bericht door PeterStam »

Wellicht dat het linkje naar het geluid, dat vrij essentieel is, op deze manier wel werkt. En dan dus even de spatie tussen de E en .com weghalen.

Laatst gewijzigd door Admin op 25 mar 2024 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link gerepareerd, zonder http:// of https:// ervoor werkt dat niet want dan word het niet als link herkend

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht