Al een enige tijd hoor ik een voor mij irritant geluidje bij het sturen en het lijkt alleen maar links voor bij het wiel vandaan te komen. Heel af en toe ook met een drempel.
Het geluid kan ik het beste vergelijken met een soort licht getik wat meer kort is en weer verdwijnt dit is niet altijd met het sturen maar af en toe.
Wat zou dit kunnen zijn en hoe weet je of de onderste onderdelen niet meer goed werken, hoe klinkt dat?
Draagarmen
Stabilisatorstang
Homokineet
Veerpootlager
Gescheurde hoes
En kan dit eventueel te maken hebben met het studiehuis? Hoe merk je of je stuurhuis niet meer goed is?
Ps ben ik keer mee naar dr garage geweest en met een proefrit was de auto natuurlijk geruisloos. Ze hebben d www ren getild aan de wiel gezeten voor spelling maar ook niks gevonden en ook niets hoorbaar. Ook naar de dealer geweest en tijdens de keuring deze vraag neergelegd. Antwoord: auto is gebeurd en niets raars gevonden.
Grand scenic 4 geluid met sturen
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 219 Weergaves
-
Laatste bericht door Intens140
-
- 0 Reacties
- 117 Weergaves
-
Laatste bericht door Intens140
-
-
Gierend geluid scenic 1 ph 2 1.6 16v 4km
door Verwijderde gebruiker 43966 » » in Motorisch - onder de kap van de Scenic - 22 Reacties
- 1357 Weergaves
-
Laatste bericht door mechanic
-
-
- 0 Reacties
- 397 Weergaves
-
Laatste bericht door Stephaan
-
- 2 Reacties
- 189 Weergaves