Geen richtingaanwijzer geluid

Forumregels
géén Scenic / Megane Scenic !!
Die vind je onder Scenic

Topic author
Punch
Net ingestapt
Net ingestapt
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 31 jul 2024 18:13
Actief als: particulier

Geen richtingaanwijzer geluid

Bericht door Punch »

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen voor ik mijn vraag stel.
Mijn naam Rini en heb onlangs een Renault Megane 2.0 cte GT gekocht via een veiling. :hammer_head
Het was een grote gok dat wel. Het lijkt of de auto nog nooit bij een Renault dealer is geweest voor onderhoud etcetera.
Ik heb een grote beurt laten uitvoeren en heb een afspraak ingepland om de distrubutie riem te laten vernieuwen, omdat ik daar ook geen gegevens over kon vinden. Staat 177000 km op de teller.

Twee vragen: De auto is helemaal na gekeken zoals bij een uitgebreide APK keuring, en alles was goed. Toch klappert er iets als ik op een onverharde weg rij, alsof mijn linkerveer poot los zit. Ook maakt de auto een geluid bij het rijden alsof er een wiellager gaar is, maar dat is niet het geval.
2 het geluid van mijn richtingaanwijzer en paniek lichten hoor ik niet(dus geen geluid) . Heb via google geprobeerd hier iets over te vinden, helaas.
Misschien dat iemand de Renault herkent die vorige maand te koop stond op Troostwijk, dan hoor ik het graag. Kenteken 59-***-9.

vVerder zijn we erg happy met de auto en hoop deze laatste punten te kunnen oplossen.
Bedankt alvast voor jullie reacties.
Rini :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community