Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Kangoo '06, op mijn remorque ga ik morgen leds plaatsen. De richtingaanwijzer is te snel van de auto om de loop van de leds op het karretje te vervolledigen. Zijn er tragere richtingaanwijzers(relais)?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik zal me even voorstellen voor ik mijn vraag stel.
Mijn naam Rini en heb onlangs een Renault Megane 2.0 cte GT gekocht via een veiling. :hammer_head
Het was een grote gok dat wel. Het lijkt of de auto nog nooit bij een Renault...
Gisteren had ik een raar probleempje op mijn multimediasysteem. Het geluid van de radio viel uit en er was ook geen andere zender en zelfs geen andere bron te kiezen. Ook was de richtingaanwijzer niet meer hoorbaar terwijl de geluidsinstelling op...
Staat de auto stil koppeling omhoog en je geeft een piepklein tikje op het gas hoor je een aardig harde ratel. (Klinkt als een vibrerende hitteschild maar dat is...
Ik ben gisteren teruggekomen van vakantie en plots onderweg begon die met de fietsendrager erop snel te knipperen. Het rechter knipperlicht. Op de fietsendrager zitten led lichten. Nu vandaag, toen de fietsendrager eraf was knippert die de ene keer...