Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoi ik ben voornemens de nieuwe Rafale te kopen!
Iemand die er al een heeft? Zo ja wat zijn aandachtspunten?
En heb een matte witte gezien... maar ik durf mat niet aan ivm waskrassen of valt dit mee ?
En hoe doet dat Hybride systeem van renault het?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wij zijn vandaag langs geweest bij een renault dealer. Heb een test rit gedaan met de iconic esprit alpine model. Dit was ons zeer bevallen.
Wij zouden normaal deze wagen aankopen, maar als ik hier op het forum begin te lezen, zijn er toch...
Nadat mijn vorige phii 3.5 v6 2006 in Oostenrijk is overleden met 280dk kruipt het bloed waar het niet gaan kan.
ik heb er een zien staan die wordt aangeboden met 266dkm uit 2009. geen grande maar een normale.
Thuis zijn wij verwende Volvo rijders. Maar toch aan het kijken naar wat anders.
Aangezien ik wat meer kilometers ga maken wil ik wat anders dan mijn Citybug.
Beetje aan het rondsnuffelen op het WWW. Als eerste kijken bij...
Beste forumleden, aangezien jullie de meeste ervaring hebben met dit model, alle type motoren en versnellingsbakken denk ik dat jullie een beter advies kunnen geven dan de meeste garages. (uitzonderingen daar gelaten)
Hallo
Ik zou graag jullie advies willen waar op moet letten bij de aanschaf van.
Renault megane estate 1.3 tce limited
Automaat uit 2020 met 126000 km op de teller.
Ik heb al wel gevonden dat dit een ex lease auto is.
Onze huidige scenic uit 2006 begint langzaam aan wel op te raken, ondanks de kilometerstand van 145.000. Bijrijdersraam kan al jaren niet meer open, cruise control stuk, grond bij bijrijdersstoel is drijfnat en gister startte de auto niet meer......