Ventilator/airco probleem Renault Kangoo
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 21 sep 2024 19:56
- Actief als: particulier
Ventilator/airco probleem Renault Kangoo
Ik heb een vreemd en onvoorspelbaar probleem met mijn airco / ventilator van mijn Renault kangoo uit 2014. Aanvankelijk dacht ik dat de airco niet werkte maar vermoedelijk is het toch een ventilatorprobleem. Alleen werkt de ventilator wisselend. Soms start ik de auto en werkt de ventilator gewoon direct en de airco dus ook. Soms start ik de auto en dan werkt de ventilator niet. Soms de hele rit niet maar soms begint hij na tien minuten (of zo) ineens uit het niets te blowen. Ook de airco werkt dan weer. Waaruit ik opmaak dat de airco het probleem niet is (ook in garage vastgesteld) In de garage heeft men een zekering vervangen (weet niet welke) . Men dacht dat het lag aan het elektrische systeem. Het probleem is niet over. Als de ventilator kapot zou zijn zou je toch verwachten dat hij het nooit zou doen. Ik heb geen verstand van auto;s maar wil een dure ventilatorreparatie voorkomen als het niet echt nodig is. Als iets kapot is verwacht je niet dat hij het ook dagen weer wel goed kan doen. Of maak ik een denkfout?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 29 apr 2025 18:55
Re: Ventilator/airco probleem Renault Kangoo
Bii deze auto komt er water via de paravan en vervolgens de ventilator binnen in het interieur.
Ook de airco afvoer is een probleem die verstopt door vaak een foutief gemonteerd/vervuild pollenfilter. Dan is de vloermat onder het stof zeiknat
Dat is zeker iets om beide te controleren.
Ook de airco afvoer is een probleem die verstopt door vaak een foutief gemonteerd/vervuild pollenfilter. Dan is de vloermat onder het stof zeiknat
Dat is zeker iets om beide te controleren.
Hide post links |
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 21 sep 2024 19:56
Re: Ventilator/airco probleem Renault Kangoo
Dank voor je reactie. En verklaart dit ook waarom de ventilator het soms dagen achter elkaar wel weer doet?
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-