Hallo allemaal,
Ongeveer 2 weken geleden heb ik bij mijn auto de accu eraf moeten halen ivm dat ik een stuurschakelaar moest vervangen. Alleen daarna bleef gelijk het lampje van de TC/ESP branden (niet knipperen) en ongeveer een week later kwam het bandenspanningslampje ook aan, net als het lampje van elektrische storing.
Nu heb ik heb vandaag laten uitlezen, en zijn er 3 actieve storingen gekomen, namelijk:
DTC405164 - Storing stuurhoeksensor
DTC406364 - Storing op een Sinusloop (?)
DTC5A9186 - Rekeneenheid ongeldig signaal.
Na het uitlezen en wissen van de storingen kwamen de lampjes van de bandenspanning kort aan en gingen daarna uit, het lampje van de TC/ESP bleef wel branden.
Weten jullie misschien wat dit zou kunnen zijn en hoe dit op te lossen is? Ik kan verder ook weinig vinden als ik de storingscodes zelf opzoek.
Gr,
Renzo
[2016 Dacia Logan MCV II] Storingen
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht