Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik heb een jonge 2de hands Espace VI E-TECH Iconic full hybride gekocht en dan kan je natuurlijk niet kiezen over welke functies dat je graag zou hebben
ik weet dat er een functie is ,dat wanneer je hem in R zet ,je spiegels kantelen
maar dat zit in een soort pakket,dat je als optie kan nemen
maar ik ga ervan uit dat dit software matig is
kan dit achteraf in de software aangepast worden ?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
weet iemand of de spiegels automatisch inklapen als ik op de afstandsbediening druk ?
we hebben de auto pas bijna drie weken.
ik wist eerst niet dat je met de knop aan de binnen deur de spiegels automaitsch kon inklapen nu wel.
dus ik klapte de...
Ik zit met een probleem, na een carwash avontuur is onze bijrijdersspiegel eraf geslagen.
Nu heb ik zelf de nieuwe spiegel gemonteerd (die was al 450 euro) en ik heb al vaker dit soort simpele klusjes gedaan.
beste forum leden ik heb een vraag over electriche inklapbare spiegels.
ik heb een renault grande modus met electriche inklapbare spiegels
die worden bediend met draai knop in de bestuurders deur jullie wel bekent denk ik
inklapen en uit klapen....
Hoi allemaal,
Het is mij opgevallen dat wanneer ik me buiten spiegels afstel deze na een paar keer rijden steeds anders staan. Nee ik heb geen automatische stoel met profielen. Om te testen heb ik de achter handvaten precies in het midden van de...