Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen terug en geven Dit door. Zelf al een paar keer gebeld maar geen antwoord nog. Iemand Dit eerder meegemaakt? Betreft een kleine dealer.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn Captur moet eerdaags voor de 1e jaarlijkse beurt naar de dealer. Bij de afspraak maken heb ik gevraagd of ze meteen de nieuwe easylink software erop zetten. De persoon aan de telefoon zei dat zij daar wel naar kijken.
--- Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting ---
Goedeavond,
We hebben een Renault Megane 1.5 dci van het jaar 2011. Sinds enkele weken begint de koelventilator van de radiator onmiddellijk te draaien als de motor gestart wordt. Het in en...
Hallo allemaal. Sinds 2022 rijdt ik een ZOE 135. Echter begin ik toch serieus vragen te stellen bij de kwaliteit van deze wagen. Nu de nachten terug wat frisser worden en de dagen toch nog warm zijn, merk ik op dat zowel de airco als de warmtepomp...
Bij het verwisselen van de waterpomp viel mij op dat de onderplaat vettig was. r110zweet2.jpg Bij nadere inspectie zag ik dat de motor zweet. Er lijkt een punt voor onderhoud te zijn (waar de imbus in past). r110zweet1.jpg
Ik kan niks vinden over...