Beste leden hallo,
Ik kreeg een Radio probleem in mijn espace IV, 2004. Nadat ik het geluid via mijn stuurbediening hendel op mute met geluid harder en zachter samen aantal seconden vast hield, kreeg ik de melding op het dashbord boven bij het klokje Speeche op. Nu kan ik deze niet meer uit zetten met omgekeerd volgorde. Ik dacht eerst dat mijn stuurbediening hendel defect is geraakt. Ik heb aantal dingen nagekeken alles losgehaald en doorgemeten, schoongemaakt en terug aangesloten, geen verandering.. daarna zowel de zekering rood die tevens ook de binnenverlichting aanstuurt, als de radio en de CD wisselaar kabels losgehaald dus gereset en de radio code ingevoerd via de draaiwiel stuurbediening ook geen werking het tekst speech bleef terugkomen. Nu kan ik zelfs de radio met de tekst speech niet meer uitzetten.
Ik heb de moed opgegeven en de radio, cd wisselaar, navigatie scherm uitgehaald en een ander radio mp4 dubbeldin in de kastje van de navigatie ingezet. CD speler van de navigatie in het dashbord kastje en ook de gps apparaatje onder de chauffeurmatje is niet losgehaald, deze twee zijn nog aangesloten aan hun stekkers. Wel heb ik vanaf achterkant een 4 meter iso en 4 meter antenne kabel doorgetrokken. Nu heb ik een ander lastige geval. Nieuwe radio dvd mp4 dubbeldin die ik aangesloten heb doet het, maar zodra ik ga rijden, schakelt de radio dvd mp4 zich uit en weer aan als ik bij de verkeerslichten stil sta.. ik kom er niet meer uit, aub jullie hulp hierin.
Ik heb geen foto's helaas, indien het echt nodig is, doe ik dit alsnog even.
Groet Eric uit Nijmegen.
Renault espace IV, 2.0T, 2004 radio en probleem
-
Topic author - 4-posting-stubborn
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 20 mei 2025 20:50
- Actief als: particulier
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen