Halo allemaal,
Op onze Scenic 4 is 2 jaar geleden een 13-polig stekker gezet voor onze caravan en vouwwagen.
Deze heeft de hele tijd goed gefuncitioneerd, maar van het weeken dijb het ophalen van de caraven werken de knipperlichten niet goed meer.
Wanneer ik links aangeef gaan beide knipperlichten branden en als ik rechjts aangeef helemaal niets.
Ik heb de contactpunten vervolgens nagemeten en merkt to mijn verbazing dus dat de aansturing van deze punten voro de knipperlichte (links:1 en recht:4) opeens niet goed meer is - wanneer ik linskaf aangaf geven punt 1 en 4 beide een stroompuls (12V) en als ik rechtaf aangeef, dan komt er helemaal niets.
Het gekke is dat dit dus wel gewoon heeft gewerkt (afgelopen zomer weg geweest met de vouwwagen en in september met de caraven) en toen werkte alles wel goed.
[Scenic 4] 13-polige stekker opeens rare knipperlichtaansturing
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 26 mei 2025 09:09
- Actief als: particulier
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in