Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Hernieuwd op dit forum en kan via de search eigenlijk geen goed antwoord vinden voor mijn vraag. Maar misschien kijk ik gewoon niet goed.
Sinds februari hebben wij een espace initiale gekocht uit 2016 met daarin het mooie R-link 2. Echter hierin is programmeertechnisch wel wat aan te merken dus ik zou heul graag updaten naar een recente versie. Ook de navigatie is niet meer geupdate sinds 2016.
Heeft iemand een idee of versie 2.2.15.703 uberhaupt nog te updaten is en zo ja hoe?
Alvast bedankt voor jullie input.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een update (Versie 11.25) gekocht voor mijn Captur uit 2017 maar deze geeft een foutmelding als ik deze in de auto plaats.
Als ik het goed begrijp komt dit door mijn Rlink niet up te date zou zijn en geen sd-kaart van 16GB kan lezen....
Hoi
mijn Kadjar van 2016 heeft geen mogelijkheid om carplay in te stellen.
zit er gewoon niet op.
mijn vraag is : kan je hier ook een of ander apparaatje koppelen zodat dat wel mogelijk is om carplay te activeren.
ik heb al eens gegoogeld maar zie...
Ik wil de meldigen van de verlopen abonnementen verwijderen uit het scherm van de Rlink. Elke keer als ik de auto opnieuw start, dan staan er echter wederom 16 meldingen.... hoe verwijder ik die permanenent?
HALLO. kan iemand mij helpen met het volgende ik heb een renault clio van 2016 met led verlichting en dag rij verlichting, de dag verlichting werkt achter wel maar voor niet, het stadslicht voor werkt ook niet dim en groot licht werkt wel, allebei...
Hoi,
Ik heb een megane 2018 (bose versie) en mijn rlink 2 kan niet meer updaten. Tevens weigert hij de iphone 14 te herkennen via een kabel.
Nu wil ik de navigatie software gaan update, volgens mijn renault garage, moet ik dat via de officiele...
Ik heb een Twingo type AH-B-115 van het jaar 2016 gekocht bij een dealer. Hierbij heb ik een afneembare trekhaak aangeschaft, die
door die dealer gemonteerd is. Het ding kostte € 890,- incl. montage, en heeft een paar uitsteeksels, om te voorkomen,...
Hallo allemaal,
Ongeveer 2 weken geleden heb ik bij mijn auto de accu eraf moeten halen ivm dat ik een stuurschakelaar moest vervangen. Alleen daarna bleef gelijk het lampje van de TC/ESP branden (niet knipperen) en ongeveer een week later kwam het...