Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Nu mijn Trafic no-label (Vivaro) 2006 vervangen is door een Trafic 2022, heb ik het plan opgevat om de binnenverlichting van de laadruimte meer verlichtingspunten te geven. Hiervoor wil ik de binnenverlichting van de 2006 bijplaatsen in de 2022.
Een 3-aderige snoer tussen oude en nieuwe lampen en enkele stekkertjes... En bij dat laatste gaat het fout!
Ik heb al online gekeken maar helaas steeds de verkeerde vorm. Ook zijn de oude lamphouders 3-pin en de nieuwe 6-pin stekkers (slechts 3 met bekabeling).
Ik wil namelijk de bekabeling origineel laten en met stekkers en contrastekkers de aftakkingen maken. Kan iemand mij op het spoor brengen van de juiste site? Google geeft een hoop resultaten maar steeds de verkeerde vorm.
Benodigde stekkers:
2006 3-pin
2022 6-pin nodig in mannelijk en vrouwelijk
2023: Trafic DCi 130 bj. '22
2013-2023: Vivaro 1.9 bj. '06 (no-label Trafic ) Tevreden dus nu "with-label"
Als je eens op deze link van Amazon.de klikt, en dan doorscrolt naar beneden bij "Gerelateerde producten voor dit item" en daar eens verder zoekt, kom je volgens mij al een heel eind
Amazon heeft ook niet de juiste vormen in het assortiment. Altijd weer dezelfde foute modellen
Mogelijk hebben dealers de custom-made-onderdelen maar dan is de kans hoog dat het redelijk prijzig wordt.
Dus heb ik besloten om het dan maar helemaal over een andere boeg te gooien. Stekkers, bekabeling voor een verdubbeling van het aantal lumen, dan ik beter voor meer lumen gaan nl. LED-balkjes met een 2-pin superseal stekker op een aftakking aansluiten. Die superseal stekkers heb ik over van een setje dat ik kocht toen de vorige bus plots geen buitentemperatuur aangaf. (kabelbreuk pal naast stekker)
2023: Trafic DCi 130 bj. '22
2013-2023: Vivaro 1.9 bj. '06 (no-label Trafic ) Tevreden dus nu "with-label"
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Zou er iemand een brandstofschema hebben van betreffende wagen, wil eigenlijk weten of er een opvoerpomp in de brandstoftank zit van betreffende wagen. Ook, indien mogelijk, de juiste plaats van het eventuele brandstofpomp-relais.
Alvast bedankt bij...
Heb vorig jaar een oude Renault Trafic uit 1985 gekocht. De auto heeft weinig roest (oude brandweer bus), motor draait goed (80.000 op de teller) maar heeft een probleem met de versnellingsbak. De vorige eigenaar heeft hier een...
Goedendag,
Ik heb geprobeerd mijn achterbumper te demonteren om nieuwe kappen aan de rechterachterzijde te plaatsen. Tot nu toe heb ik de volgende stappen ondernomen:
1. Ik heb drie schroeven losgedraaid bij de laadruimte, onder het rubber.
2. Ik...
Heeft iemand na het vervangen van de remblokken vooraan ook het probleem gehad van precies lucht bij het induwen van het pedaal ? Bij pompen op het pedaal hoor ik ook alsof het pedaal een blaasbalg is. Normaal hoeft men toch niet te ontluchten na...
Heb probleem waar van de week tegen aan liep.
Heb een Renauld Trafic van 1983.
Na aantal auto-onderdelen had bezoek dat
er geen ruitenwissers te krijgen zijn
in gewone handel. Weet iemand waar dat wel kan kopen?