Trieste dag
-
jeromevanvloten
Topic author - Lid

Trieste dag
Helaas is mijn fuego vandaag niet door de APK gekomen en ik moet zeggen dat ik dit niet verwacht had aangezien ik de afgelopen jaren totaal geen problemen heb gehad met de keuring maar waarschijnlijk hebben ze er toen niet goed naar gekeken want zo veel verval in een jaar lijkt me sterk (en de keur meester van vandaag ook) Hij is uiteindelijk afgerkeurt op de remleidingen maar ook zijn de kokerbalken niet goed meer en nog wat meer dingen aan de onderkant van de auto om kort te zijn teveel voor mij met te veel kosten en helaas zal ik dus afstand moeten doe van mijn geliefde auto. Nu hoop ik dus dat er nog mensen zijn die opzoek zijn naar een leuk project. Het is een 1.6 automaat donkerblauw matelic, hij staat in haarlem en hij mag nog een week de weg op en dan is de apk verlopen. Het liefst zou ik hem zelf opknappen maar het ontbreekt me gewoon aan de ruimte en de tijd, misschien ooit nog eens een keer.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
DHL
- Gerespecteerd lid

- Actief als: particulier
Re: Trieste dag
Die remleidingen zullen toch niet erg duur zijn? En kan je hem niet laten lassen dan? Dat is toch ook zo erg duur niet? Of zijn het onderdelen die niet gelast mogen worden?
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
ben
- lid

- Actief als: particulier
Dit onderwerp heeft nog 9 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in