Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Gisteren op Duitse forum gezien dat er een update 2017-06 is uitgegeven en klaarstaat voor download in R-Linkstore, zo ook bij ons blijkbaar, want ik heb 'm klaarstaan nu !
Helaas kan ik pas vanavond laat de usb-stick eraan hangen en dan de update in de auto laten draaien, maar de hoop is er dat het stembesturingsissue is aangepakt... en natuurlijk weer wat actuelere wegen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
En het op de zenuwen werkende routeaanwijzingen die zelfs met de volumeslider op 0 door bleven tetteren ook eindelijk opgelost. Alleen jammer dat dit bijna 4 maanden na de 2016.12 update heeft moeten duren en zowel Renault NL als de dealers er in december nog niets van wisten...
Ook al heb ik 2016.12 al geinstalleerd, via toolbox blijft hij deze update aanbieden, klopt dat wel? Helaas geen 2017.06
Ik heb ook al de usb geformatteerd, opnieuw laten inlezen in de auto, maar hij blijft met de oude update komen.
Ik heb al gemerkt dat de dealers hier in de buurt helemaal niets weten (en willen weten) hoe je bepaalde dingen wbt navigatie/rlink doet.
Eentje had me zelfs aangeraden een losse tomtom aan te schaffen, omdat die wel betrouwbaar is.
Ze hebben hier in de buurt dus totaal geen vertrouwen in, en kennis van het product.
In een ander forum kreeg ik deze informatie, "Als ik het goed heb begrepen krijgen alleen de 8,7' Rlink 2 systemen met v2.2.19 de 2017.06 kaarten aangeboden tot nu toe..."
De kaart downloaden was geen probleem maar de kaart instaleren in de auto er gebeurd helemaal niets
2012 Renault Megane estate 1.5 dci GT line(14%) blue malte
2014 Volvo V70 D4 Nordic plus Blue
2016 Renault Talisman estate Intens 1.5 dci (21%) wit
En ook eigenaar van Renault Megane cabrio 1998 geel
Installatie is gelukt nadat ik mijn Scandisk USB 3.0 64 gig heb FAT32 geformateerd download 45 min en installatie minder dan 30 minuten
LJ-75 schreef:ik heb een 8,7" scherm en dezelfde software release , maar er staat helemaal niets klaar...
Ik vermoed dat dit door je dealer moet worden aangevraagd bij Renault Nederland.
Gr Reinier
Nee lijkt me niet. Althans ik schat mijn dealer niet zo behulpzaam in dat hij dat voor me heeft aangevraagd.. Ik denk dat het te maken heeft met je services? Heb je nog wel recht op een update?
Knippie schreef:Nee lijkt me niet. Althans ik schat mijn dealer niet zo behulpzaam in dat hij dat voor me heeft aangevraagd.. Ik denk dat het te maken heeft met je services? Heb je nog wel recht op een update?
Dan begrijp ik er ook niks van... Misschien ff nieuwe fingerprint maken ofzo? Dat vind ik zo’n onduidelijk traject bij deze auto. Ik heb het laatste keren niet meer gedaan, maar misschien helpt het.
Keertje inloggen op de R-Link store als je fingerprinted USB of SD al in je computer zit, dan in menu links Updates kiezen, en daarna verschijnt de update wel opeens in je R-Link Toolbox. Kan er ook nog wel bij in de algehele omslachtigheid van het updaten..
LJ-75 schreef:ik heb een 8,7" scherm en dezelfde software release , maar er staat helemaal niets klaar...
Misschien beetje domme vraag maar heb je ook betaald voor update's? Toen ik mijn Talisman (gebruikt) kocht zat ik ook vergeefs te wachten op update's. Bleek dat ik wel eerst even een abonnement moest kopen...
Nee, hier ook niet. Heb alleen de stick niet geformatteerd en fingerprint gemaakt maar oude stick gepakt. Nog maar even opnieuw met een geformateerde stick proberen...
Raar. Heb nog steeds geen update aangeboden gekregen. Beetje knullig allemaal zo. Heb wel een ander schermformaat waardoor dat mogelijk zou kunnen komen. Op zich ook bijzonder.
mavical schreef:Raar. Heb nog steeds geen update aangeboden gekregen. Beetje knullig allemaal zo. Heb wel een ander schermformaat waardoor dat mogelijk zou kunnen komen. Op zich ook bijzonder.
Volgens zeggen alleen nog 8,7 inch schermen. En dat is inderdaad erg vreemd.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo allemaal,
Opnieuw moet ik mijn heil maar gaan zoeken door hier terug te keren, en ja uiteraard met problemen met de ZOE R90 van 2017. De verwarming deed het niet meer. De truck geprobeerd met het verwarmen van de buiten sensor e.d. helaas, dat...
Waar kan ik op mijn multimediasysteem zien welke kaartversie ik heb en welk de software versie is van de easylink?
Ik kom van een r-link1 en zijn er nog nuttige tips en trucs waar ik moet op letten bij easylink.
Ben wat aan het sukkelen met...
Ik heb een vraag. Ik heb een Renault Megane van 2017, heb dus nog de eerste R link. Nu was mijn vraag of het mogelijk is om mijn R link te kunnen updaten naar de R link 2 waar Android auto en Apple carplay mogelijk zijn?