Update van software en versnellingsbak


Topic author
ktmboy450
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 jul 2017 20:03
Actief als: particulier

Update van software en versnellingsbak

Bericht door ktmboy450 »

Hallo,
Ik ben de eigenaar van een Renault Grand Scenic Initiale Paris DCI 160 van het bouwjaar augustus 2017,enkele dagen geleden wilde ik de auto starten maar helaas lukte dat niet,contact opgenomen met mijn garage en ze hebben iemand van technische dienst gestuurd waaruit bleek dat de batterij defect was,auto was juist uit garantie maar Renault zou toch nog tussenkomen voor een gedeelte garantie
Omdat ik mijn elektrische stoelen niet meer kon verplaatsen heb ik de auto naar mijn garage gebracht,ook wist de garage mij te melden dat er vanuit Renault een nieuwe update van de software en versnellingsbak nodig was,deze is uitgevoerd en heb nu de indruk dat de motor nu iets rustiger loopt en toch iets directer reageert op het gas waar ik natuurlijk tevreden over ben,ik rij bijna altijd in de rijmodus comfort,soms eens in de sportmodus maar nooit in de eco stand,de contactpersoon van de garage wist mij ook te vertellen dat het soms beter is om de versnellingsbak niet altijd als automaat te gebruiken maar ook eens als handgeschakeld te gebruiken

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht