Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik kijk uit naar een recente tweedehands Laguna coupé (met turbo benzine motor: F4Rt 800) en ik vraag me af vanaf welk jaar en maand de huidige TOMTOM navigatie module wordt geleverd bij dit model.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Al sinds het begin heb ik de Austral helaas niet echt een geweldige auto gevonden. Grote en kleine kritiekpunten welke op dit forum veelvuldig langs zijn gekomen. Een aantal wil ik wel benoemen:
- De traktor *zucht*
- Het vreemde verbruik... des te...
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag welk motor olie moet ik gebruiken voor mijn renault espace 2.0 dci bouwjaar 2012 met kmstand 203240
Wat merk adviseren jullie .
Bedankt alvast
Ik wil graag weten welk relais voor wat is.
Het boekje wat erbij zit geeft daar geen info over alleen over de zekeringen en op het internet kon ik ook al niks vinden.
Het gaat om Renault Master II 03-2000 voormalig personenbusje...
Ik heb geprobeerd om een fingerprint van mijn systeem op een usb-stick te krijgen, hiervoor heb ik gebruik gemaakt van 3 verschillende 8Gb sticks, 3 verschillende 16Gb sticks en 1 32Gb stick, geformatteerd met bestandsysteem Fat32 en één MBR...
Mijn Captur moet eerdaags voor de 1e jaarlijkse beurt naar de dealer. Bij de afspraak maken heb ik gevraagd of ze meteen de nieuwe easylink software erop zetten. De persoon aan de telefoon zei dat zij daar wel naar kijken.