velsatis 2.2dci brandstoftoevoerprobleem

Gebruikersavatar

Topic author
goco
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2015 02:22
Actief als: professional

velsatis 2.2dci brandstoftoevoerprobleem

Bericht door goco »

beste

allereerst mijn naam is kris en ben grote fan van velsatis en daarmee ook blij jullie gevonden te hebben.buiten dat wij een professioneel autobedrijf zijn is de velsatis een hobby van ons.

eigenlijk nog nooit grote problemen gehad met een velsatis 2.2dci uit 2003 maar vandaag iets zeer eigenaardigs de hand gehad.

rustig tegen 120km/h aan het rijden en de motor viel plots uit zonder dat er een fout op de boordcomputer kwam buiten dat de lieve vrouw van het controlesysteem zei dat mijn handrem defect was.

niet meer aan de praat te krijgen en na controle bleek dat hij geen diesel kreeg in de filter.vervolgens afgesleept en uitgelezen met een hella gutmann maar kwam er niet in

na wat controles gedaan te hebben kwam ik uit op een kapotte zekering in de zekeringsbox in het motorcompartiment.zekering nr 3 en als ik het goed heb moet dez evan de injection relay zijn.

deze vervangen en sprong terug bij opzetten contact.vervolgens de relay van injection locking vervangen en resultaat was hetzelfde.

nu heb ik daar niet zoveel info van en kan me daarbij dus ook vergissen.is er iemand op dit forum die me kan helpen?

alvast bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in