Onze dochter heeft een bizar probleem met haar Clio van 2006: ze parkeert de auto en de koplampen willen niet meer uit. De achterlichten wel. Ik heb 'alles' doorzocht en zelf het uithalen van de (hoofd)zekering(en) hielpen niet. Uiteindenlijk maar de accu losgekoppeld (hopen dat de marter niet heeft meegekeken want dat kastje doet het nu ook niet). En zoals altijd met dit soort dingen: uiteraard op zaterdagavond.......
Maar wat in vredesnaam kan de oorzaak zijn? Accu is in goede staat (voor zover na te gaan) want na een hulpstart doet-ie het weer prima.
Ik kan nergens vinden waar een eventueel relais zit (1.6 automaat) wat misschien een boosdoener kan zijn.
Kortom: Help!
Verlichtingsprobleem??
-
JurjenF
Topic author - Lid

- Actief als: particulier
-
Hans van Dijk
- Lid

Re: Verlichtingsprobleem??
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn clio.3 bj 2007
Dimlicht voor blijft branden.
Rechts naast de accu bak zit een zekeringkast met relais. Één daarvan maakte bij mij een continu tikkend geluid, en nadat ik deze verwijderd had ging ook het dimlicht uit.
Ik moet nu een vervangende relais bestellen en hopen dat daarmee het probleem is verholpen.
Dimlicht voor blijft branden.
Rechts naast de accu bak zit een zekeringkast met relais. Één daarvan maakte bij mij een continu tikkend geluid, en nadat ik deze verwijderd had ging ook het dimlicht uit.
Ik moet nu een vervangende relais bestellen en hopen dat daarmee het probleem is verholpen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Trotse Tukker 
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
JurjenF
Topic author - Lid

Re: Verlichtingsprobleem??
Dank voor je antwoord. Zo op het eerste gezicht ziet het er bij haar Clio iets anders uit maar dat was in het donker.....Ga straks nog eens beter kijk…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 62 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in