Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Hallo,
Ik heb een express 1.4 van 92 met een kappotte JB1048 versnellingsbak. Kan ik die vervangen door een JB3063 van een clio 1.4? Op het eerste oog is het dezelfde bak. Misschien andere overbrenging? Of is het toch verstandiger om een JB1046 (waarschijnlijk van een clio 1.2) te nemen?
Vervang de bak iig voor 1 van het JB1-type, anders gaan je aandrijfassen niet passen.
Die hebben nl. andere lengtes voor de verschillende baktypen.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo allemaal,
Ik ben binnenkort de trotse eigenaar van een Renault Express 1.2 van 1996.
Omdat het een oud beestje is verwacht ik dat er wel eens iets stuk aan kan gaan.
Stel dat ik de motor wil vervangen, van welke modellen Renault past de motor...
Ik heb een Renault Express uit 1990. In verband met schokken van de motor bij optrekken wil ik de motorsteunen vervangen. De motorsteun rechtsvoor is helaas niet meer te krijgen. Volgens Winparts is de motorsteun rechtsvoor en linksvoor hetzelfde,...
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de scenic 4 -(2022)? Bij het (sportief) rijden met de auto bonkt de motor bij het overschakelen van 3 naar 4.De monteur vond dat ik agressief de koppeling op liet komen, maar dat vond ik wel meevallen....
Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn versnellingsbak.
- Koppeling werkt
- Ik kan niet schakelen met een draaiende motor. Ik kan de versnelling wel in zijn neutraal 'trekken'...
Sinds Juni in het bezit van een Clio V,1.0 Evolution.
Km stand nu 19000.
Zes versnellingen.
Zit dus nog fabrieksgarantie op.
Zit een fluittoon in welke duidelijk in de versnellingsbak zit.Vanaf 70 km per uur tot en met 110 ,harder dan 110 km...