verstopping in aanjager
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
- Actief als: particulier
verstopping in aanjager
Geleidelijk aan komt er minder en minder lucht uit de luchtmonden van mijn R25. Alle standen van de aanjaging werken nog en deze motor hapert ook nooit, dus daar zal het euvel wel niet liggen. Ik vermoed dat er ergens een verstopping is, maar ik weet niet waar te zoeken. In de vraagbaak zag ik niets staan hierover, dus daarom stel ik mijn vraag hier. Misschien kunnen jullie me besparen dat ik de halve wagen moet afbreken ...
Bert
Bert
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 17 jan 2018 18:53
Mischien afgevallen bladeren die de boel verstoppen?Schrik me soms rot wat er allemaal onder die paravan ligt voor troep!Anders zou ik het niet weten..
Greetz Dennis T.
Greetz Dennis T.
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
Ik ben er ook bijna zeker van dat het zoiets moet zijn. Maar ik weet niet waar ik moet beginnen? Je zegt: de paravan, maar ik heb geen idee wat je daarmee bedoelt. Is dat het gedeelte midden onder de voorruit?
Bert
Bert
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 17 jan 2018 18:53
Ja dat klopt,dat is dat zwarte rooster onder de voorruit zeg maar.Is met een paar torxjes vast gezet.
Greetz Dennis T.
Greetz Dennis T.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
Als je die paravans eraf wilt halen zal je uiteraard ook de ruitenwisserarmen eraf moeten schroeven met een dopje 13.
Als je een versie zonder airco hebt. dan kan je ook bij de aanjager zelf kijken c.q. die losnemen. Pas wel op want dat plastic afdekkapje is van zeeer dun plastic; zit bovenop met 2 torxjes vast, en verder zit ie met die rubberen rand bij de paravans vast.
Ik heb onlangs bij mijn R25 een halve dennenboom eruit gevist. De blower wel helemaal eruit gehaald en daaronder alles goed schoongezogen, inclusief de gaten waar de lucht naar binnen wordt gezogen.
Als je een versie zonder airco hebt. dan kan je ook bij de aanjager zelf kijken c.q. die losnemen. Pas wel op want dat plastic afdekkapje is van zeeer dun plastic; zit bovenop met 2 torxjes vast, en verder zit ie met die rubberen rand bij de paravans vast.
Ik heb onlangs bij mijn R25 een halve dennenboom eruit gevist. De blower wel helemaal eruit gehaald en daaronder alles goed schoongezogen, inclusief de gaten waar de lucht naar binnen wordt gezogen.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut