Pagina 1 van 1
Bijzonder Startprobleem Kangoo
Geplaatst: 26 aug 2016 17:17
door Fernhout
Motor slaat na een klein stukje gereden te hebbenniet aan. 3 garages hebben er naar gekeken maar tot opheden is oorzaak niet gevonden. Na een sleep van misschien 5 meter...start de Kangoo weer als een zonnetje...rijd ik nadien ongeveer een kwartier ,,,starten geen probleem...echter vervolgens een klein ritje en dan weer hetzelfde probleem....wie o wie heeft hier eerder van gehoord ? De standaard zaken als accu , bedrading, lekproef etc zijn door de betrokken garages natuurlijk al gedaan?. Uitlezen electronicaketen geeft aan te lage drukrail?maar de electronica lijkt ook niet echt betrouwbaarst die zin dat de automatische deurverdrgendeking regelmatig een eigen leven leidt..ook wanneer ik niet in de auto zit....
Re: Bijzonder Startprobleem Kangoo
Geplaatst: 26 aug 2016 21:39
door kaleido 1
Wat voor kangoo , benzine diesel motortype bj enz. graag.
Re: Bijzonder Startprobleem Kangoo
Geplaatst: 26 aug 2016 22:47
door Fernhout
Het betreft een diesel... 2005
Re: Bijzonder Startprobleem Kangoo
Geplaatst: 27 aug 2016 17:21
door de mon
Is dat met een rood pinked lampje in dashboard ?
Gaat het het volledig aan bij starten ?
Re: Bijzonder Startprobleem Kangoo
Geplaatst: 27 aug 2016 21:47
door Fernhout
Wat bedoel je met pinked ? Er is zeker een rood lampje die brand met t starten
Re: Bijzonder Startprobleem Kangoo
Geplaatst: 29 aug 2016 16:17
door Fernhout
Ik heb nog eens gekeken, en het rode lichtje gaat uit tijdens t voor gloeien en is uit tijdens het starten
Re: Bijzonder Startprobleem Kangoo
Geplaatst: 14 sep 2016 18:38
door Cor Beck
Ik heb een soortgelijke klacht gehad bij mijn benzine uitvoering van 2001, dat bleek een temperatuur sensor te zijn.
Ik weet niet of de diesel die ook heeft.
Re: Bijzonder Startprobleem Kangoo
Geplaatst: 15 sep 2016 22:12
door de mon
Wat doet men in een diesel centrale ,overal doorschijnende leidingen aan .Men merkt dan wanneer en waar er luchtbellen ontstaan.
Omdat je hem moet aanslepen maakt je motor en pomp meer toeren om de lucht naar retour te zenden. Mss zit er bij jouw nog een balg op om te ontluchten . Voor start wat pompen en tijdens het draaien wat pompen. Het geeft mss wat licht in de zaak.
Die cv die gek doet kun je die niet resetten zoals Kangoo I of anders heb je een draadbreuk tussen A stijl en deur. Kofferslot is ook zoiets plastik-achtig ,een nokje dat een microswitch bedient. Maar is te zien aan je binnenlicht( van koffer alleen mss).