hallo,
ik kom even met een vraag die ik niet wist te plaatsen.
morgen ga ik kijken naar een renault laguna met g3 installatie.
het is de bedoeling dus om die auto te kopen.
nu hoorde ik vandaag van iemand die ook eenzelfde laguna rijd, dat ik beter niet voor gas kon kiezen, omdat bij laguna bekent zou staan het kapot rijden van de kop na ong 60.000 km te hebben gemaakt.
hij rijd nog steeds laguna, maar niet meer op gas, omdat hij al 2 x die kop bij zijn auto had moeten laten maken en hem verteld is dat het door het gas rijden kwam (te hoge druk tege de kop of iets??)
kan iemand mij hier wijsheid in geven? want ik wil de auto toch wel graag kopen aangezien hij mooi is en aan alle eisen verder voldoet....uiteraard wordt ie technisch ook goed gecrontroleerd.
groet tanja....
g3 installatie bij laguna
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Rossy
- Gerespecteerd lid

- Posts in topic: 2
- Berichten: 2824
- Lid geworden op: 30 sep 2004 00:34
- Actief als: particulier
- Locatie: Emmeloord
De kop slijt wel harder bij rijden op LPG maar 60.000 km is wel heel erg snel.
Ik durf zelfs te stellen dat dit meer aan de rijstijl van de betreffende bestuurder ligt als aan de auto.
Normaal gesproken gaat een kop bij rijden op LPG minstens 200.000km mee.
Antonio.
Ik durf zelfs te stellen dat dit meer aan de rijstijl van de betreffende bestuurder ligt als aan de auto.
Normaal gesproken gaat een kop bij rijden op LPG minstens 200.000km mee.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Remko de W
- lid

- Posts in topic: 2
- Berichten: 509
- Lid geworden op: 18 dec 2004 23:53
- Actief als: particulier
200.000km bij de 16V mischien...
ik heb ze toch wel tussen de 80.000 km en de 100.00k gezien hoor,
met uitgestelde kleppen...
dan is de bestuurder wel lekker bezig geweest hoor,
veel lange stukken, op hoge snelheid.
zodat ie de warmte niet goed kwijt kan...
ik heb ze toch wel tussen de 80.000 km en de 100.00k gezien hoor,
met uitgestelde kleppen...
dan is de bestuurder wel lekker bezig geweest hoor,
veel lange stukken, op hoge snelheid.
zodat ie de warmte niet goed kwijt kan...
eens een Renault, altijd een Renault ...
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Rossy
- Gerespecteerd lid

- Posts in topic: 2
- Berichten: 2824
- Lid geworden op: 30 sep 2004 00:34
- Actief als: particulier
- Locatie: Emmeloord
Dat zeg ikRossy schreef:Ik durf zelfs te stellen dat dit meer aan de rijstijl van de betreffende bestuurder ligt als aan de auto.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Remko de W
- lid

- Posts in topic: 2
- Berichten: 509
- Lid geworden op: 18 dec 2004 23:53
- Actief als: particulier
Ik denk, ik benadruk het even... 
maar iedere beurt kleppen stellen is ook een must...
maar iedere beurt kleppen stellen is ook een must...
eens een Renault, altijd een Renault ...
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Renault Espace IV, 2.0T. bjr 2004 radio installatie
door merbahali05 » 24 mei 2025 16:25 » in Elektronica Espace IV -
Reacties: 10
Weergaves: 1044 -
Laatste bericht door RichTrip
02 jun 2025 09:12
-
-
-
Diesel loopt op 3 cilinders bij koude start
door AnenChar » 01 dec 2024 23:52 » in Motor, smeersysteem, koelsysteem, brandstofsysteem, uitlaatsysteem -
Reacties: 2
Weergaves: 833 -
Laatste bericht door scarface450
02 dec 2024 16:39
-
-
-
Reacties: 10
Weergaves: 2404 -
Laatste bericht door ffonz
17 dec 2024 21:36
-
-
Een bonk geluid bij terugschalen
door Kwally » 10 dec 2024 01:32 » in Aandrijving, wielophanging, besturing, remmen -
Reacties: 1
Weergaves: 673 -
Laatste bericht door Mathijs
10 dec 2024 11:59
-
-
-
Reacties: 6
Weergaves: 1112 -
Laatste bericht door Mathijs
17 dec 2024 18:48
-
-
[Renault Megane 2017] - schokken bij lage snelheid
door Kldijk » 08 jan 2025 14:00 » in Motor, smeersysteem, koelsysteem, brandstofsysteem, uitlaatsysteem -
Reacties: 2
Weergaves: 687 -
Laatste bericht door mark93
14 jan 2025 18:06
-
-
-
Kangoo 1.3tce EDC stottert bij 1500 toeren
door StefanW1 » 18 jan 2025 09:38 » in Motorisch - onder de kap van de Kangoo -
Reacties: 0
Weergaves: 583 -
Laatste bericht door StefanW1
18 jan 2025 09:38
-
