2013
Domme vraag maar telkens als ik een auto koop (gebeurd nog wel eens
Aan de achterkant zit ik altijd met hetzelfde probleem. Ik zie er tegenop om in het plaatwerk te boren. Belangrijkste reden is roesten. Ik heb al vaak genoeg, na het demonteren van kentekenplaten, roest gezien om de gaatjes. Boren jullie nu rustig in het plaatwerk of zijn er betere methoden? Kitten kan wel maar je krijgt het nooit meer fatsoenlijk af. Die popnagels kan ik nog uitboren. Kost tijd maar het gaat.
Tot nu toe heb ik het principe maar aangehouden dat boeven een compleet setje kentekenplaten willen en niet een enkele. Voor vast zetten is dus redelijk afdoende. Denk ik! Tenzij ze de achterste eerst eraf slopen en daarna er achter komen dat de voorste wel vastzit.
Overigens, waarom gebruiken autobedrijven nog altijd van die houders waar je met een ijslollie stokje de plaat uit wipt? Het is geen paranoia: Hoeveel auto's rijden er rond met een 1'tje of 2'tje?




