GertjanVB schreef:Haha, wat een wijsheid: met 22kWh laad je sneller als op 11kWh
De klapperende EV-boxen komen hier ook voorbij: en iedereen weet de oplossing, we doen er alleen niks aan bij EV-box behalve als Hachy belt.
Tussen de regels lees je het trage snelladen, maar daar wordt niet verder op in gegaan.
Ben zelf nog aan het schrijven aan mijn lange duurtest met deze auto, dat duurt nog ff
Haha ja ik ben de enige oelewapper die wekelijks met EVbox, Nuon, Rotterdam Elektrisch en Engie aan de lijn hangt. Ik heb ook al wat feedback gestuurd naar E-xpeditie omdat ze het probleem nogal bagetalliseren; 'de EVbox is makkelijk te updaten' - jaja, ontzettend makkelijk ja, als je midden in de nacht aan een rode ring-box staat op een industrieterrein ergens in Drenthe....
Net als die 'waarschuwing' voor wagenpark beheerders. Zoe is minder bruikbaar bij meer dan 250km "per dag"... per
enkele rit natuurlijk.
Zoe Q210 @41kW en een Twizy Urban, goed te combineren met 13000 wattpiek aan zonnepanelen.
Kaart met 22kW/43kW AC oplaadpunten in Nederland en België: http://www.ac-lader.nl
Ik blog over goedkoop EV rijden: http://goedkoperrijden.blogspot.nl, en de http://laadpastop10.nl .
Twitter:@Hachy_1