wimgpronk schreef:Na een schriftelijke klacht bij Renault Nederland vandaag gebeld met een uiterst correct aanbod: mijn Kadjar (september 2016) staat op de wachtlijst voor een systeem update die medio november zal worden geïnstalleerd door mijn dealer. Daarna komt de langverwachte kaart update. Abonnement op kaart updates is zonder kosten met 13 maanden verlengd. Tot zover de theorie...
Na contact opnemen van de klantendienst van Renault België vertelde men mij doodleuk dat het volgens hun naar behoren werkt en allemaal normaal is om met een auto gekocht eind 2016 met kaarten van 2015 rond te rijden.Dat het normaal is dat er wat bugs in zitten maar dat voor hun met de 'gratis' update van de dealer mijn geval opgelost was.
Mijn 1 jaar kaartupdates liep tot eind oktober 2017. Mijn nieuwste kaart is 201506. Ik heb deze maand de software update gehad van 2.2.17.x naar 2.2.18.x om naar nieuwe kaarten te KUNNEN updaten maar zo te zien kan ik fluiten naar een kaart van 2016. Die update is voor mij alvast niet zichtbaar. Weet iemand wanneer in 2017 de kaarten van 201606 beschikbaar gekomen zijn voor download?
Compensatie is niet aan de orde zei de medewerker. Ik kan wel steeds BETALEN voor nieuwe kaartupdates..
