Past dit van een Megane-2 na demontage uit behuizing

Hier in deze behuizing

Bij voor baat dank.

| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

Upgraden......er word niets gewijzigd aan de auto, ik zie alleen 2 displays die qua pixelwerking zeer veel overeenkomsten vertonen,demi schreef:kort maar krachtig.....gaat niet werken, dus als u denkt uw auto hiermee te kunnen upgraden helaas sorry.
| Hide post links |

AdeZeeuw schreef:Upgraden......er word niets gewijzigd aan de auto, ik zie alleen 2 displays die qua pixelwerking zeer veel overeenkomsten vertonen,demi schreef:kort maar krachtig.....gaat niet werken, dus als u denkt uw auto hiermee te kunnen upgraden helaas sorry.
gaat niet werken....heb je het geprobeerd.???
Groet.
| Hide post links |

Daar is een forum dus ook voor, als niemand het geprobeerd heeft dan weten we het dus inderdaad niet, of de 2 displays exact gelijk zijn weet tot nu toe schijnbaar niemand.... dus een kort maar krachtig gaat niet werken is erg kort door de bocht.demi schreef:
Als het niet twee exact dezelfde displays zijn dan is er geen gewenst resultaat bij het trachten ze uit te wisselen. Renault maakt gebruik van verschillende instrumentenpanelen fabrikanten die op hun beurt weer veel verschillen hebben in gebruik van displays.
Maar anders zou ik zeggen....koop het product wat u voor ogen heeft en probeer of het lukt, en laat hier uw ervaring achter
| Hide post links |

AdeZeeuw schreef: We zijn hier ook om kennis te delen denk ik, dat geeft anderen weer toegang tot deze kennis, en die wordt vooral geput uit nuttige antwoorden lijkt mij.
| Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut