Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Zal eens kijken of dat lukt. Het is gewoon jammer dat zo’n gaaf systeem te traag is en niet intuitief ontworpen is. Wat ik bijvoorbeeld ook niet begrijp is de grote OK knop op het stuur. Daar kan ik helemaal niks mee (of mis ik iets??) ik zou daar bijvoorbeeld een algemene ‘ga terug naar home’ knop van genaakt hebben. Men stimuleert het handsfree rijden, maar om naar het startscherm van de rlink te gaan, moet ik tijdens het rijden op het scherm gaan priegelen om de terugknop in te drukken. Dat hadden ze volgens mij beter kunnen integreren in het stuur om de veiligheid te verhogen, toch?adinsx schreef:bvstrien schreef:Ik vind het systeem er geweldig uit zien, maar zo ongelooflijk gruwelijk traag en frusterend...erg jammer helaas. Als het gewoon snel zou werken is het helemaal top, maar als het kiezen van een volgend nummer via het scrollwiel op mijn telefoon al bijna 5 seconden duurt...dat haat er serieus ergens iets niet goed...en dan heb ik het niet eens over alle andere trage functies.
Hopelijk hebben ze dan opgelost in de nieuwe versie die men verwacht.
Maak eens een filmpje, want zo traag is mijn Rlink2 zéker niet. Als ik door de menu's klik krijg ik gewoon vlot het voglende scherm. Het is vooral de animatie die het ogenschijnlijk wat trager maakt. Nummer DAB+ wisselen gaat snel en volgens mij ook een ander nummer van USB afspelen.
Vanaf telefoon niet geprobeerd, staat geen muziek op.