Ik wil dit érg graag vanwege het grotere scherm voor Apple Carplay.
Antwoord is helder en tevens teleurstellend......
*******************************************************************************************
"Wij danken u hartelijk voor uw bericht dat wij vandaag ontvingen, waarin u vraagt in hoeverre wij Renault Frankrijk kunnen benaderen om uw Scénic te voorzien van een softwareversie 8.xxxxxx.
Het spijt ons u te moeten melden dat de softwareversie 8.xxxxx voorlopig niet beschikbaar komt voor uw Renault Scénic. Wij kunnen u niet verder informeren over de softwareversie of deze beschikbaar komt voor uw Renault Scénic.
Wel zullen wij uw bevindingen omtrent Apple Carplay en het R-LINK 2 systeem doorgeven aan de betreffende afdeling die hierover in contact staat met ons hoofdkantoor in Parijs.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons ook telefonisch bereiken op 0800-0303 (gratis) op werkdagen van 08.30 – 17.00 uur. Tevens kunt u terecht op onze website www.renault.nl.
Met vriendelijke groet,
*******************************************************************************************







