Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
@gtbs held. Waarom zouden ze het ook makkelijk maken.De navigatiekaart was niet aangevinkt. Nu wel, en het updaten van de kaart lijkt lang genoeg te duren.

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
@gtbs held. Waarom zouden ze het ook makkelijk maken.| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |

| Link: | |
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

Noudje schreef:Mijn 3-jarig update-abonnement loopt dit jaar 2020 af. In al die tijd heb ik iets van 4 updates gehad (waarvan één alleen een correctie op de bestaande kaart was ivm het invoeren van de 80 kilometer snelheid op franse binnenwegen) en de fameuze nieuwe kaart V 1015. Ik ga toch Renault morgen maar eens bellen om te vragen of ik voor dat gebrek aan updates niet gecompenseerd kan worden. Ben benieuwd maar niet hoopvol.
| Hide post links |

| Hide post links |

2x per jaar in voorjaar en najaar. En dan komt in juli 2020 nieuwe kaart uit. Dat is ook weer een ruim begrip...Wickydude schreef:Ik heb er de Klantenservice over benaderd.
Hartelijk dank voor uw bericht dat wij op 16 januari jl. ontvingen, waarin u meldt geen recente updates te ontvangen voor het R-LINK systeem.
Op dit moment is de meest recente kaartversie voor het R-LINK systeem de versie V1015 Europa. Deze is via uw dealer verkregen en is op dit moment niet in de R-LINK Store te downloaden. Gemiddeld komen er twee updates in een jaar uit, omstreeks het voorjaar en najaar. De verwachting is dat er voor juli 2020 een nieuwe kaartversie uitgebracht wordt.
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

Geachte heer ....,
Wij danken u hartelijk voor uw bericht dat wij op 4-2-2020 ontvingen. Naar aanleiding hiervan kunnen wij u de volgende informatie verstrekken.
Wij kunnen uw vraag niet direct beantwoorden. Om die reden hebben wij uw verzoek doorgestuurd naar Jeremy Bäumer, Consultant Klant Relaties van Renault Nederland, die binnen 10 werkdagen contact met u zal opnemen.
Uw verzoek is bij Renault Nederland bekend onder (5-00312786), waaraan u altijd kunt refereren. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Wanneer u dat wenst, kunt u ons ook telefonisch bereiken op 0800-0303 (gratis) op werkdagen van 08.30 – 17.00 uur. Tevens kunt u terecht op onze website http://www.renault.nl.
Met vriendelijke groet,
Reinout Huese
Klantenservice
Renault Nederland N.V.
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

Uiteraard ben ik tevreden met deze reactie. Blijft afwachten hoe en hoe vaak Renault in de komende jaren de updates zal uitvoeren.Zoals u telefonisch heeft aangegeven, klopt het dat de kaartupdates voor het R-Link 1 systeem de afgelopen tijd minder frequent is geweest dan wij hadden gehoopt.
Daarom wil ik u in uw bij wijze van hoge uitzondering tegemoet komen in uw verzoek, om het huidige Map Update Service contract met een periode van 36 maanden te verlengen.
Dit contract zal ingaan op het moment dat het huidige contract afloopt op 21-03-2020.
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

Ik ook, als die nieuwer is dan 10.15 ga ik in ieder geval weer aan de bel hangenwitte_07 schreef:Ik kan donderdag 13 feb mij nieuwe sd kaart europa ophalen bij de dealer. Ben benieuwd welke versie.
| Hide post links |
| Hide post links |

Je moet Renault Nederland even bellen en zeggen dat je een nieuwe versie wil, zij zorgen dan dat er bij de dealer een nieuw kaartje voor je klaar ligt met in ieder geval versie 10.15Loes schreef:Goedemorgen, als mag wil ik even wat vragen over een kaartupdate die ik wil uitvoeren voor mijn tomtom van mijn captur uit 2018.
Ik heb een europa kaart ,versie 1005.
De Sd kaart verwijderd uit auto. Heb via RLink Toolbox de sd kaart in laptop gestopt en daar heeft hij de kaart geüpdate. Na gegeven moment gaf hij aan dat het klaar was. Daarna kaart in auto gedaan, auto starten en laat hij de europa kaart wel weer in maar geen andere versie . Nog steeds de 1005. Hoe kan dat?
Bij mijn auto heb ik 3 jarig live abbonement dus ga er eigenlijk vanuit dat ik dan gewoon nieuwe kaart kan downloaden . Abbo loopt af op 21 maart 2020.
Wat doe ik fout? Wie kan mij helpen. Alvast bedankt
| Hide post links |
| Hide post links |

Serieus? en dan gewoon gratis?PedroN schreef:Je moet Renault Nederland even bellen en zeggen dat je een nieuwe versie wil, zij zorgen dan dat er bij de dealer een nieuw kaartje voor je klaar ligt met in ieder geval versie 10.15Loes schreef:Goedemorgen, als mag wil ik even wat vragen over een kaartupdate die ik wil uitvoeren voor mijn tomtom van mijn captur uit 2018.
De Sd kaart verwijderd uit auto. Heb via RLink Toolbox de sd kaart in laptop gestopt en daar heeft hij de kaart geüpdate. Na gegeven moment gaf hij aan dat het klaar was. Daarna kaart in auto gedaan, auto starten en laat hij de europa kaart wel weer in maar geen andere versie . Nog steeds de 1005. Hoe kan dat?
Bij mijn auto heb ik 3 jarig live abbonement dus ga er eigenlijk vanuit dat ik dan gewoon nieuwe kaart kan downloaden . Abbo loopt af op 21 maart 2020.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
| Hide post links |
| Hide post links |

Als je nog een geldig update abonnement hebt welking006 schreef:Serieus? en dan gewoon gratis?PedroN schreef:Je moet Renault Nederland even bellen en zeggen dat je een nieuwe versie wil, zij zorgen dan dat er bij de dealer een nieuw kaartje voor je klaar ligt met in ieder geval versie 10.15Loes schreef:Goedemorgen, als mag wil ik even wat vragen over een kaartupdate die ik wil uitvoeren voor mijn tomtom van mijn captur uit 2018.
| Hide post links |
| Hide post links |

Duidelijk! heb geen maps update genomen. Kost een hoop en weinig updatesPedroN schreef:Als je nog een geldig update abonnement hebt welking006 schreef:Serieus? en dan gewoon gratis?PedroN schreef:Je moet Renault Nederland even bellen en zeggen dat je een nieuwe versie wil, zij zorgen dan dat er bij de dealer een nieuw kaartje voor je klaar ligt met in ieder geval versie 10.15Loes schreef:Goedemorgen, als mag wil ik even wat vragen over een kaartupdate die ik wil uitvoeren voor mijn tomtom van mijn captur uit 2018.
| Hide post links |

| Hide post links |