Komt vast wel goed, ik rijd ook als een slak....mijn vrouw wil graag als eerste bij het verkeerslicht weg zijn. Geloof me dat lukt er ook meestal, zelfs in de eco stand.....zal het verbruik vast geen goed doen.
Heb ook mensen gezien die zeggen 1 op 17 of zelfs 18 te halen maar dat lukt mij ook niet,ben vorige week savonds laat uit Knokke terug gekomen (daar gelijk getankt) en overal waar kon en mocht niet harder dan 80km en voor een rotonde al 400meter cruise eraf. Toen stond ie thuis wel op 1 op 20

. Maar dan moet je erg je best doen en dat soort rijgedrag is overdag levensgevaarlijk.
Vanaf 80 en zeker vanaf 100km gaat het verbruik bij alle auto's hard omhoog. Moet je als je savonds laat rijd het maar eens proberen om met 100 of op gepaste afstand achter een vrachtwagen blijven rijden met een gangetje van 90 per uur. Zal best schelen.
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.