Dashboard Renault espace 3 (uit 2000) gaat helemaal los met knipperen en geluid

Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.

Topic author
Carbadgerun2024
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2024 14:43
Actief als: particulier

Dashboard Renault espace 3 (uit 2000) gaat helemaal los met knipperen en geluid

Bericht door Carbadgerun2024 »

Hallo, ik heb een probleem met mijn Renault Espace 3 uit 2000.
Het dashboard gaat helemaal mis met allerlei geluiden en alles knippert, de auto staat en loopt, en zodra die warm wordt is het dashboard stil.
Nu dachten we eerst dat het met de body controle module te maken had, deze nagekeken ingespoten met kou spray en voorzichtig weer verwarmd, maar het dashboard reageert er niet op.
Toen zelfs van de module de plus en de min stekker eraf/uit gehaald, en nog stopte het geluid van het dashboard niet.
Daarna hebben we de kap van het dashboard verwijdert en in de door op zichtbare module door de plastic kap weliswaar ( hadden nog geen torx 8 ) weer kouspray gesprayd en daarna weer verwarmd, toen werd het stil!
Kan ik hieruit “100%”opmaken dat de body controle module onder bij het handschoenen vakje in orde is?
En dat het echt zoeken is in het instrumenten paneel?
Het probleem concentreert zich aan de passagiers kant zeg maar, iemand een idee, naar welke soldeer puntjes de aandacht moet gaan, en kan het veel kwaad als we hier gewoon mee door blijven rijden.
Ga volgende maand meedoen met een Carbadgerun en wil niet stil komen te staan🙏
Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht