Geen geluid hoorbaar van richtingaanwijzer(s)

Gebruikersavatar

Topic author
PedroN
Donateur
Donateur
Posts in topic: 1
Berichten: 634
Lid geworden op: 13 apr 2019 07:37
Actief als: particulier

Geen geluid hoorbaar van richtingaanwijzer(s)

Bericht door PedroN »

Gisteren had ik een raar probleempje op mijn multimediasysteem. Het geluid van de radio viel uit en er was ook geen andere zender en zelfs geen andere bron te kiezen. Ook was de richtingaanwijzer niet meer hoorbaar terwijl de geluidsinstelling op middel stond. Ook andere standen laag en hoog gaven geen geluid. De radio gaf na een korte stop wel weer geluid maar de richtingaanwijzers bleven stil.
De auto even uitzetten en afsluiten gaf geen effect, ik was gewoon te ongeduldig en had niet lang genoeg gewacht denk ik.
Na een half uurtje ging ik weer naar de auto en alles was weer oké.

Is er een manier om het systeem te resetten zonder alle instellingen weer opnieuw te moeten doen?
In mijn vorige Captur (2019) kon ik de home knop 5 keer indrukken en dan werd er gereset met behoud van instelling, is dit op de Captur E-tech full hybrid van 2024 ook mogelijk?

Het viel mij ook op dat de USB aansluiting na het afsluiten van de auto nog zo'n 2 minuten actief blijft, er blijft althans nog spanning op staan want dat zie ik aan de opnames van de dashcam die op de USB-1 aansluiting aangesloten zit, ik hoor op de dashcam de spiegels inklappen en de opname loopt dan zo'n 2 minuten door. Ook na het spanningsloos maken van de USB gaat hij dan toch weer even aan en dan heb ik opnames van ongeveer 37 seconden. Ik weet niet of dit ook voor de "sigarettenaanstekker"/accessoire aansluiting geldt.
Is dit al eens opgevallen door anderen?
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145 (4-2024)
Noir Etoile
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Dashcam Viofo A119 V3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht