Hi,
Ik rij momenteel in een Fuego op lpg, maar het is heel goed mogelijk dat ik die het komende jaar moet gaan vervangen. Ik heb wel een nieuwe Fuego op het oog, maar zonder lpg. Die zal ik moeten laten inbouwen. Een andere mogelijk is een Fuego turbo diesel, die ik dan uit België of Frankrijk moet laten importeren. Heeft iemand nog meer suggesties? Ik maak veel kilometers, vandaar de keuze voor lpg of diesel.
Met groet en dank, Meerten
Fuego op lpg
-
vuurzee
Topic author - Lid - eerste logo binnen

- Actief als: particulier
-
mark en ivonne
- lid

hoi meerten
ik zou zeggen hou de fuego en koop er een 25 bij en vertroetel je trouwe fuego en verslind de kmters met de comfortabele 25
groet mark
ik zou zeggen hou de fuego en koop er een 25 bij en vertroetel je trouwe fuego en verslind de kmters met de comfortabele 25
groet mark
r19 cabrio 16v 1993 laguna 1.6 16v rte 1999 g3
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
vuurzee
Topic author - Lid - eerste logo binnen

Fuego op lpg
Hoi Mark,
Of een 17 op lpg? Ik kan voor 1250 een R25 op lpg kopen bij mijn eigen garage. De Fuego blijf ik altijd trouw. Daarom wil ik ook zo graag ee…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Of een 17 op lpg? Ik kan voor 1250 een R25 op lpg kopen bij mijn eigen garage. De Fuego blijf ik altijd trouw. Daarom wil ik ook zo graag ee…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 8 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in