Ipod op Gr.Espace 2010 radio met DVD

Plaats reactie

Topic author
Plofje007
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 09 jun 2012 11:28
Actief als: particulier

Ipod op Gr.Espace 2010 radio met DVD

Bericht door Plofje007 »

Grand Espace:
2010:
Diesel:
Ik zit echt met mijn handen in het haar. Rij nu mijn 2e Espace (nu n'n grote :) ) Nu bezit ik een Espace met CD (of DVD?) navigatie. De radio zit in de bovenste klep middenin. Voor de navigatie heb ik Benelux, mocht ik verder rijden (wel de bedoeling) druk ik waar ik CD's in doe een installatie voor bv Frankrijk. Beetje omslachtig, maar 2e hands een mooie jonge diesel vinden heeft zijn nadelen.
Ik wil nu mij I-pod ook aansluiten, echter krijg dit niet voor elkaar. Ik zit niet te wachten op een IceLink. Heb meer vertrouwen in draden.
Achter de radio kan ik de Dension ACB eenvoudig installeren (8-pins blauwe DIN stekker), heb hem mogen proberen van mijn Dealer. Helaas. De AUX is blijkbaar niet aanwezig. Nu blijkt dat ik een type radio heb waarbij de CD wisselaar een ander protocol heeft.... :cry2:
Er zit ook nog mogelijkheid voor een gele stekker (6 polig). Deze schijnt voor de stuurbediening te zijn, echter is hij bij mij leeg EN heb wel een werkende stuurbediening.
Wie o wie kan me verder helpen :?:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
Plofje007
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 09 jun 2012 11:28
Actief als: particulier

Re: Ipod op Gr.Espace 2010 radio met DVD

Bericht door Plofje007 »

Ik schijn een radio te hebben met inderdaad DVD?!? Ik kan blijkbaar DVD schermen inbouwen.... en dat gaat op de gele 6 pins stekker. De blauwe is voor een CD wisselaar waarschijnlijk. Allemaal onzekerheden. De renaultdealer geeft alleen aan dat het gaat om een "type 18" radio voor de Espace. Verder geen info... :think:

Welke renault expert kent dit type en kan me helpen om een I-pod aan te sluiten. :?:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut