Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik ben Koos Luijk,
woonachtig in zuid-holland en ben voor mij en mn vriendin op zoek naar een zwarte/ of donkergroene renault CV4.
Die we als trouwauto zouden kunnen gebruiken...
graag hebben we de beheerder als chauffeur.. daar ik zelf die dag niet wil rijden..
heeft iemand een idee wie ik kan of mag benaderen hiervoor?
bijvoorbaat hartelijk dank...
mvg
Koos & Corrie
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo forumleden,
Ik heb sinds kort een Captur 2 uit 2023, een paar weken geleden zaten wij in de auto in de channel trein naar de UK, dat duurt een klein half uur, je blijft dan in de auto. De auto (motor) was uitgeschakeld, maar omdat we niet...
In feb van dit jaar ging onze twingo 3 bj 2014 onregelmatig stationair lopen. (71 pk versie)
Naar een garage (algemene) gebracht en advies grote beurt, resultaat bleef hetzelfde.
Daarna als advies gekregen om de nokkenas sensor te vervangen (ruim 6...
Ik heb sinds een maand een ZOE en ben daarmee erg blij, op één punt na. De auto is niet op afstand uit te lezen. Daarom moet ik, bijvoorbeeld, nu zelf naar buiten om op het dashboard te kijken hoe vol de accu is. Tja, eerste...
In juli heb ik een Kleinmetall Masterline hondenrek aangeschaft voor onze Berner, echter blijkt deze niet nodig. Nieuwprijs was 220,00 euro. Speciaal voor E-tech's vanaf bouwjaar 2021 tot heden. Factuur is uiteraard aanwezig. Mag weg voor 100,00...
Hallo,
Binnenkort wordt ik de gelukkige eigenaar van een Arkana.
Maar ik vraag mij af of de achterlichten mee aan gaan als de dagrij verlichting brand.
Bij vorige auto (kadjar) was dit ook niet het geval, maar dit met OBD in kunnen stellen.
Ik...