Mijn Renault master L3H2 heeft een zijdeur ,die in zijn slot is gevallen en krijg deze nier meer open . Als ik de deure

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
henkdenissen
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2024 13:52
Actief als: particulier

Mijn Renault master L3H2 heeft een zijdeur ,die in zijn slot is gevallen en krijg deze nier meer open . Als ik de deure

Bericht door henkdenissen »

:De zijdeur van mijn Renault Master zit op slot . Krijg deze niet meer open . Alle deuren sluiten via de auto sleutel lukt niet meer . Ik krijg dan 2piepjes te horen en alle deuren zijn nog open . Behalve mijn zijdeur. Weet iemand hiervoor een oplossing.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



arjene
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 mei 2021 20:23
Actief als: particulier

Re: Mijn Renault master L3H2 heeft een zijdeur ,die in zijn slot is gevallen en krijg deze nier meer open . Als ik de d

Bericht door arjene »

Dus de zijdeur blijft op slot maar je centrale deur vergrendeling denkt bij het afsluiten dat er nog een deur ope staat en gaat dus niet de rest afsluiten :-( . Dus vermoedelijk je zijdeur die ook dit probleem geeft. Wel op slot maar melding aan het centrale systeem: niet op slot.
Volgens mij kan je alleen bij het slot gedeelte vanaf de binnenkant en dus de binnenkap van de deur halen ....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht