Zoals jullie zien ben ik nieuw op dit forum. Ik ben al enige tijd (ca 20 jaar) van mijn huidige fuego. Helaas staat deze al ca een jaar of 18 stil te wachten op aandacht. Gelukkig heb ik nu wat tijd gevonden om dit project van de grond te krijgen. De afgelopen jaren heb ik wel gezocht naar onderdelen en deze dan ook gekocht en bewaard. Helaas ontbrak het mij aan tijd en geld, tijd is nu af en toe mogelijk, geld is altijd weer eerder op dan ik zou willen
De fuego ligt helemaal uit elkaar, maar is wel rollend. Het nodige heb ik zelf aan laswerk zelf gedaan, maar er is een ding wat mij zelf niet lukt. Het rechter achterscherm heb ik geheel verwijderd, dit omdat roest het binnenspatbord had aangetast. Ik heb twee nieuwe buitenschermen kunnen kopen (enige jaren geleden), maar een binnenspatbord lukte helaas niet. Dit moet dat ook door een plaatwerker worden uitgevoerd (De rand van het binnenscherm is weg). Verder heb ik een Achteras van een turbo, met schijven kunnen bemachtigen en twee nieuwe voorschermen. Ik zal jullie nu niet verder belasten met een nog langer verhaal, alleen nog even wat gegeven van de auto.
Renault fuego gtx
KH-58-SX
4-11-1983
Kleur: wit
Met vriendelijke groet,
Armand van den Berg