wie is wel tevreden over de kadjar?

Topic starter
a1105
Lid
Lid
Actief als: particulier

wie is wel tevreden over de kadjar?

Berichtdoor a1105 » 09 jul 2018 11:48

Hallo
Ik wou eens weten wie er tevreden is over zijn kadjar,ik rijd nu juist een jaar met mijn kadjar 130 tce bose.
Ik ben super tevreden over mijn wagen,meestal komen mensen alleen op een forum dat ze problemen hebben en wat natuurlijk logisch is dus daarom mijn vraag dat er ook positieve reacties verschijnen,het lijkt mij leuk om ook positieve reacties te lezen. :D
Kadjar tce 130 bose

rudi-lief
Nieuw lid
Nieuw lid

Re: wie is wel tevreden over de kadjar?

Berichtdoor rudi-lief » 09 jul 2018 14:31

ik rijd sinds 1-3-2018 met een kadjar 130tce s-edition en ik ben er zeer tevrede over . ik heb er toch veel beziens mee ;) als ik dan toch iets negatief er over moet zeggen dan vind ik het brandstofklepje om brandstoftank te opennen zeer onhandig geplaats . dit had zekers anders gekund . met mijn vorige auto heb ik toch 17j gereden en die had 0 opties hahah . wat een verschil met de kadjar ik heb echt 2maanden nodig gehad om al die opties van kadjar te leren kennen en gebruiken . dus ik vind hem geweldigggggg

CasR
Lid
Lid

Berichtdoor CasR » 11 jul 2018 16:27

Ik rijd sinds 2016 met een Kadjar 1.2TCE Bose en ben buitengewoon tevreden. Zit goed in elkaar, rijdt lekker, is stil en wil toch best lekker vooruit. En dan ook nog vol met fijne opties die het ook nog eens goed doen ook. Supertevreden Kadjar rijder.
Renault Kadjar TCe 130 Bose Edition

Topic starter
a1105
Lid
Lid

Berichtdoor a1105 » 11 jul 2018 17:03

Kijk deze leuke reactie's zijn toch ook eens fijn om te lezen,smaakt naar meer.
Kadjar tce 130 bose

sup
lid
lid

Berichtdoor sup » 11 jul 2018 22:27

Hier ook een tevreden Kadjar Intens rijder automaat van 2016, Alleen absoluut ontevrden over R - link wat is dat waardeloos en je kunt er niets anders inzetten
Kadjar TCE Intens Automaat benzine ( heerlijk ). Rouge flamme. R-link 2 ( oude versie :naughty: :cry2: )

GuusS
Lid
Lid

Berichtdoor GuusS » 12 jul 2018 23:14

Ik rij bijna een jaar Renault (Kadjar) en ben er nog steeds erg blij mee. Het enige minpuntje vind ik de navigatie en mijn hoop is echt gevestigd op de uitbreiding van Carplay, waardoor ik niet meer afhankelijk ben van de onboard tomtom. Verder enkel positief!
Kadjar Energy TCe 130 Bose voorzien van Pack Winter en Pack Technology

bram1
Nieuw lid
Nieuw lid

Berichtdoor bram1 » 13 jul 2018 09:21

Heb vorige week de laatste update van de kaarten op de navigatie gezet (Rlink2). Bij mijn rit in Friesland om precies te zijn Harlingen waren de kaarten niet up to date en werd ik constant op de verkeerde route gezet. Dit is wel een min puntje.

Renos
lid
lid

Berichtdoor Renos » 15 jul 2018 05:25

Rij sedert 2016 Renault Kadjar 1.2 TCE (vierde Renault op rij na R11, Twingo en Fluence) en had de eerste maanden een hoop ellende met de soepelheid van de motor. De auto vertoonde een schokkerig rijgedrag. Het probleem, dat toen vrij algemeen was, werd uitvoerig besproken in dit forum in een afzonderlijk topic.
Door een niet aflatende eis tot regularisatie en een consequent dealer, is deze laatste er in geslaagd softwarematig de auto in een topconditie te resetten.
Met het gevolg tot op de dag van vandaag een heerlijk comfortabel rijdende auto, met leuke opties.
Rijdt nu heel erg soepel overigens.
Autosnelwegverbruik (super 98) gunstig cijfer van 5,5 à 6 liter per 100 km.
Wel even opmerken dat de motor meer van super 98 houdt dan van super 95. Met super 98 is het verbruik merkelijk lager.
Kortom, een prima wagen in alle opzichten.
Warning : all messages sent by an 12 year (!) old Acer Aspire laptop, easily and proudly using Linux Mint 18.3 Cinnamon 64 Bit "Sylvia" operating system.
Never heard about Linux ?
Just give it a damn try if you dare. :mrgreen:

verhajef
Nieuw lid
Nieuw lid
Contacteer:

Berichtdoor verhajef » 25 okt 2019 05:16

Ik ben uiterst tevreden, In 2016 Renault Kadjar Bose gekocht en dit jaar ingeruild voor een Renault Kadjar Black Edition 160 TCE automaat. Wat een heerlijke auto en RLink werkt nu ook prima. Ik ben een keer naar de garage terug gemoeten omdat er een stekker los was en daarom het storingslampje ging branden. Super fijne auto met veel opties en erg zuinig, ik rij gemiddeld 1 op 15
Renault Kadjar Black Idition TCE GPF 160 PK

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Kadjar”