Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro


Gebruikersavatar

Topic author
Hochi-Rocku
lid
lid
Posts in topic: 69
Berichten: 1003
Lid geworden op: 31 jan 2010 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Kleve ( NRW ) Germany

Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door Hochi-Rocku »

Ik hou me eigen bezig met, poetsen, polijsten van auto's, tevens kunt u bij mij terecht voor complete interieurreinigingen.
Laat U de auto meerdere malen per jaar poetsen dan is het prijsgunstiger om Uw auto een lakverzegeling te geven, omdat deze kwalitatief nog duurzamer is dan onze exclusieve ptfe was.

Het vuil en smeer zijn na deze behandeling vele malen makkelijker om te verwijderen door de beschermlaag die de lakverzegeling met zich meebrengt.

Ook het polijsten en poetsen van doffe en/of verweerde delen van de auto is mogelijk.
Vaak hebben de liggende delen van de auto het het zwaarst te verduren, ik polijsten deze delen en waarborgen de glans en de helderheid van de lak door het aanbrengen van onze exclusieve was.

!!!! LET OP een complete behandeling is natuurlijk goedkoper dan dat U alleen de auto laat polijsten/poetsen of het interieur zou laten reinigen !!!.

Door het polijsten worden de meeste kleine en sommige grote krassen verwijderd.
De auto wordt na het polijsten opnieuw in de was gezet om de glans voor langere tijd
te kunnen waarborgen.
Tevens reinigd ik ook de binnenkant van de auto.



Alles is mogelijk :

1. Poetsen met Ptfe was, Concours paste wax,Waxguard of zelfs een Waxoyl behandeling ( lakverzegeling )
2. Polijsten
3. Interieurreiniging
4. Complete behandeling bestaande uit :
- Wassen, polijsten, poetsen, interieur- en motorreiniging. ( Let op PRIJSVOORDEEL )
5. Speciale behandeling is ook mogelijk d.m.v. een lakverzegeling.
6. Leerbehandeling, het leer wordt eerst uitgebreid gereinigd en daarna wordt er speciale leercreme aangebracht
die het leer soepel en als nieuw houdt en vervolgens veroudering van het leer tegen gaat.


Wat is Lakverzegeling?

Deze exclusieve behandeling beschermd de lak tegen weersinvloeden, verkleuring en
aantasting van de lak door o.a. vogelpoep voor langere tijd.

1. De auto wordt eerst met speciale shampoo gewassen.
2. Vervolgens wordt de auto nabehandeld met een speciaal daarvoor ontwikkelde conditioner.
3. Daarna wordt de auto gepolijst met een exclusief polijstmiddel.
4. En als laatste wordt de auto in de lakverzegeling gezet en kan deze uitharden.

Ik breng u auto weer in showroomstaat,zowel binnen als buiten!!



Is de lak van u auto ook verweerd? Ik breng hem weer op glans met een polijstmachine


Of wilt u u auto verkopen? Voor een mooi gepoetste auto vangt u meer voor!!


Een auto die gepoetst is verkoopt dus sneller!!

In showroom staat houdt onder andere in dat u auto de volgende behandeling krijgt

-Lak polijsten met een polijstmachine zodat u lak weer glad word en een glanslaag terug krijgt eventule krasjes/krassen worden dan ook meteen verwijderd.

-Deur stijlen gecleaned
-Motor ruimte opgefrist
-Kofferbak reinigen
-Interieur reinigen
-Bekleding reinigen
-Rook en stank lucht verwijderen
-Reclame belettering verwijderen


T evens tegen een kleine meerprijs kan ik ook vieze nare geurtjes verwijderen met een speciale geur apparaat waardoor vieze geurtjes voor altijd verdwijnen !!


Kan tevens tegen een vergoeding op locatie poetsen vraag naar de voorwaarden.

En dat allemaal voor een scherp tarief! !!




Ik heb zelf 10 jaar ervaring als autopoetser,en nu werkzaam als autopoetser bij een BMW dealer. En werk alleen met proffesionel producten zoals Cartec en Mequiar

Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dat uiteraard graag van u

Zie voor meer reviews op

viewtopic.php?f=139&t=7164

http://link.marktplaats.nl/521671480

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hochi-Rocku
lid
lid
Posts in topic: 69
Berichten: 1003
Lid geworden op: 31 jan 2010 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Kleve ( NRW ) Germany

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door Hochi-Rocku »

Niemand die zijn Renault of andere type auto mooi gepoetst wilt hebben?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 11
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door DHL »

Ja, ikke wel... maar woon te ver he:)
Een jaar of twee terug was je bijna hier geraakt, maar was toen iets tussengekomen, weet niet meer wat juist. Ik die in ziekenhuis moest geloof ik...
Mocht je ooit deze richting opgaan, de auto en de koffie staan klaar..

Los hiervan, klei je de wagens of is dit niet nodig als je pollijst? En die lakverzegeling, is dat echt zoiets goeds? Hoor er meer en meer over, maar zag nog nooit een wagen met zo'n verzegeling. Moet ik me voorstellen dat het na een jaar nog steeds zo lijkt alsof hij gisteren in de was gezet werd?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hochi-Rocku
lid
lid
Posts in topic: 69
Berichten: 1003
Lid geworden op: 31 jan 2010 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Kleve ( NRW ) Germany

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door Hochi-Rocku »

@ DHL Klopt toen was er iets mis met het ziekenhuis of zoiets geloof ik :think:
Maar je kwam uit de buurt van Gent geloof ik? Dat is wel een lange afstand voor mij :mrgreen:
Ik doe veel lakverzegelingen op duurdere auto,s de laatste tijd dat spul van Waxguard van Cartec werkt super!!! :thumb: de vogelpoep,insecten en vuil hechten niet meer snel op het lak aan en het lak blijft langer mooi en glanzend.
Heb het zelf ook op mijn Espace III :mrgreen:
Ik klei de auto,s ook maar dat doe ik meer als er teer,bitumen,vluchtroest enz op het carrosserie zit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 11
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door DHL »

Voorbij Gent dan nog, net tegen de taalgrens...(Geraardsbergen) Ja, is erg ver dacht ik...
Zo'n lakverzegeling lijkt wel goed te zijn, hoort er steeds meer over. Is dat duur?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hochi-Rocku
lid
lid
Posts in topic: 69
Berichten: 1003
Lid geworden op: 31 jan 2010 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Kleve ( NRW ) Germany

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door Hochi-Rocku »

Ok dat is wel een mooie streek :mrgreen:
Wil wel daar heen komen hoor. :mrgreen:
Als je de lakverzegeling via de gewone kanaal doet dus via m,n werk zelf dan is dat vreselijk duur ze vragen daar 275,-Euro ex BTW voor !!!! dan word je auto alleen geheel gepolijst en in de Waxguard gezet.
Ik vraag daar een kleine vergoeding van 40,-Euro voor bovenop de 75,-Euro

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 11
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door DHL »

Voor mij zou het wel ok zijn, als je niet tegen die afstand opziet. Heb hier nog nieuwe wagen ook, in september gekocht voor m'n vrouw, moet die helemaal gecleand worden voor zo'n verzegeling? Zullen we per pm verder doen:)?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 3611

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door Verwijderd 3611 »

Goeie aanbieding, 115 euro voor een complete beurt.
Ik vraag me wel af hoe je dat doet. Als je alles netjes wilt doen ben je toch wel een dag of twee bezig toch? :roll:
Eerst foamen, dan wassen, kleien, wassen, alles trims afplakken, polijsten, alle residu verwijderen, lak voeden, en dan die 'verzegeling' (die in feite waarschijnlijk niet meer is dan een sealant, vergelijk Waxoyl). By the way, die verzegeling zit er waarschijnlijk ook maar een maand of 3, hooguit 6 op, zoals een goeie sealant/wax combi. Claims van Waxoyl (3 jaar 'garantie') worden op de diverse fora immers tegengesproken. :oops:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 11
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door DHL »

Voor 10 Euro ga je naar de carwash en is je wagen gewassen. Of je gaat naar de 5000 dollar carwash als je het geld hebt.
Logischerwijs zoek je iets tussen de twee... Natuurlijk verwacht je voor 75 Euro de service niet van die 5000 Dollar carwash...

Ik vind de reaktie nogal negatief hierboven.
Die man wil beetje bijklussen, hij doet dat blijkbaar goed en nu zou het te goedkoop zijn, of hij zou z'n werk niet goed doen en met slechte produkten werken... Omgekeerde wereld :?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 3611

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door Verwijderd 3611 »

Het is geenszins m'n intentie om negatief te doen. Het is evenmin mijn bedoeling om de kennis/kunde van de TS ter discussie te stellen. Maar goed werk kost wel een heleboel tijd en geduld. Als de TS dat kan voor 75 euro: prima ! Ik weet dat vergelijkbare poetsprogramma's door 'bijklussers' altijd ergens tussen 150 en 200 euro doen, inclusief een lakdiktemeting vóór het polijsten (en da's verstandig, want Renault lakken staan niet bekend als subliem, dik, pantserhard etc). Compleet met een beurt voor het interieur ben je meer kwijt en je auto is dan zeker 2 dagen onder de pannen. Die tijd is onder andere nodig omdat sommige produkten de tijd nodig hebben om 'te curen'. Dat kan nu eenmaal echt niet in pakweg 8 of 10 uurtjes.

De hint naar de produktkeuze is bedoeld om binnen dit forum, waar niet iedereen geinformeerd is over de beschikbare produkten en hun eigenschappen (en geloof me, ik ben gezien de wildgroei aan keuzes ook echt geen expert) een ander geluid te laten horen dat het commerciele. Het door de TS gebruikte Maguiar's is in de auto-poetswereld een grote naam, en levert beslist goede, maar over het algemeen overpriced, produkten. Een ander uitstekend voorbeeld is Waxoyl, wat door een heleboel dealers ongeveer als een verplicht accessoire wordt aangeboden voor een prijs vér boven de kostprijs, in een half uur op je nieuwe bolide wordt gesmeerd zonder goede voorbereiding van de lak én met de verzekering dat de laag 3 jaar houdt. Die claim is in een experiment weerlegd (een vergelijking tussen Waxoyl en een sealant). Waxoyl is niet beter (maar ook niet slechter) dan een goede sealant.

Een ieder moet zelf weten hoe hij/zij de auto verzorgd. De een doet dat eens per jaar met Dreft of Dasty, spons en zeem en één emmer, de ander gaat heel ver en betaald misschien wel die 5000 euro (in Londen schijnt inderdaad een bedrijf te zitten die ongeveer dit soort bedragen vraagt voor je Ferrari of Lamborghini). Maar als je je wilt informeren over de mogelijkheden en onmogelijkheden kan het wijs zijn je te baseren op meerdere bronnen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Detailing4you
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 33
Lid geworden op: 19 sep 2010 20:59
Actief als: professional
Contacteer:

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door Detailing4you »

Ik ben het wel met Goosman eens. Voor €75,- kun je gewoon niet teveel verwachten. Haal van die €75,- eens de kosten van de producten af, afschrijving van je machines etc. Als je zelf dan ook nog iets wilt verdienen blijft er al niet veel over. En zoals gezegd: Buitenkant van een wagen geheel reinigen + polijsten ben je minimaal 7 á 8 uur mee bezig. Met andere woorden: Je moet er wel heel veel plezier in hebben, want in feite leg je er geld op bij. Als je een krantenwijk gaat lopen houd je er meer aan over! ;)
Meguiars, Chemical Guys, TS24, Smartwax, Extractors, Poorboys World

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 11
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door DHL »

Waarom de rekening voor iemand anders maken?
Je kan een paar uren op een auto wrijven. Dan is hij netjes. Je kan er blijven op wrijven... dan is hij ook netjes. Maar dan wordt het maniakaal. Ik denk dat de meesten hier tevreden zijn met een nette wagen. En naast het kuisen van de wagen nog heel wat andere zaken om handen hebben. Onderhoud van je huis of tuin bvb.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hochi-Rocku
lid
lid
Posts in topic: 69
Berichten: 1003
Lid geworden op: 31 jan 2010 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Kleve ( NRW ) Germany

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door Hochi-Rocku »


Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mechanic
Gouden Bahco
Posts in topic: 1
Berichten: 15972
Lid geworden op: 24 apr 2008 20:47
Actief als: particulier
Locatie: Someren

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door mechanic »

Hier in de buurt zit een hand carwash waar men met 3 man tegelijk aan je auto begint. Wassen,drogen, wielen en banden compleet reinigen voor 9euro. Het is geen showroom staat natuurlijk, maar je wagen is keurig met de hand gewassen en gedroogd en absoluut weet netjes.
Geen wonder dat het er echt altijd druk is..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

grandscenicman
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 412
Lid geworden op: 10 jan 2011 10:28
Actief als: particulier

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door grandscenicman »

Voor 9 euro kan je alleen maar verwachten dat de auto ........gewassen is en meer niet .

Een 2-emmermethode zal er al niet aan te pas komen en als het idd enkel "handwash" is , dan wil ik de wagen wel eens zien na de wasbeurt in de zon : swirls rondom (wat op zich al niet te vermijden is ook al was je netjes volgens die methode )

Voor 99% van de mensen ziet een auto er dan ook hetzelfde uit : carwash of handwash (of freaky-wash :mrgreen: ) , als ie maar proper oogt is het al voldoende , als je niet meer in direct zonlicht staat , vallen de swirls echt niet meer op .

Wat ik versta onder het exterieur wassen van een auto door de TS :

velgen + banden poetsen , foamen , wassen , kleien , een lichte polijstbeurt (eigenlijk een paintcleaner die de microkrasjes van het kleien wegneemt en zeker geen polijstbeurt om swirls te verwijderen) , een wax of sealant , nette propere ramen , de velgen netjes afgedroogd en de banden zwart gemaakt .

Als je dit werkje alleen doet bij een gemiddelde auto ben je al minstens 4 uur bezig en heb je al minstens 25 € gebruikt aan produkten (+ sleet + was van doekjes enz...) en is 75 € idd niet veel . Je krijgt er een mooie , nette , supergladde auto voor in de plaats die toch minstens 2 maand beter te wassen is en een goede bescherming bied tegen weersinvloeden (uitgezonderd vogelsh*t )

Als mijn dochter en zoon wat willen bijverdienen (zij is 13 jaar , hij 12 ) , dan help ik hen en zo krijgen ze een leuke zakcent bij elkaar .
Wie wil er nou niet in een mooie , propere auto rijden ? (ik wel )
Afbeelding
.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hochi-Rocku
lid
lid
Posts in topic: 69
Berichten: 1003
Lid geworden op: 31 jan 2010 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Kleve ( NRW ) Germany

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door Hochi-Rocku »

Hallo allemaal.

Het is weer zover heb weer een voorjaarsactie uw auto compleet poetsen in showroomstaat voor forumleden 70,-Euro!!
Kijk voor meer foto,s en informatie op http://www.pietersz-carcleaning.nl/
Poetsen op locatie is mogelijk tegen een kleine dieselvergoeding :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hochi-Rocku
lid
lid
Posts in topic: 69
Berichten: 1003
Lid geworden op: 31 jan 2010 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Kleve ( NRW ) Germany

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door Hochi-Rocku »

Niemand die zijn Renault in showroomstaat wilt hebben? :mrgreen:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hochi-Rocku
lid
lid
Posts in topic: 69
Berichten: 1003
Lid geworden op: 31 jan 2010 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Kleve ( NRW ) Germany

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door Hochi-Rocku »

De zon gaat weer schijnen dus wie wilt er nou niet in een mooie glimmende auto rijden?
andere merken mag natuurlijk ook :mrgreen:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hochi-Rocku
lid
lid
Posts in topic: 69
Berichten: 1003
Lid geworden op: 31 jan 2010 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Kleve ( NRW ) Germany

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door Hochi-Rocku »

aanbieding is nog steeds geldig !!!
Hier wat foto,s van Renaults die ik allemaal pas heb laten cleanen.

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Deze Espace is van onze forumlid Mar1n :mrgreen:

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hochi-Rocku
lid
lid
Posts in topic: 69
Berichten: 1003
Lid geworden op: 31 jan 2010 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Kleve ( NRW ) Germany

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door Hochi-Rocku »

Lees voor alle positieve reacties op http://diensten-vakmensen.marktplaats.n ... ousPage=lr

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

coinoperator
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 158
Lid geworden op: 10 mar 2013 10:50
Actief als: particulier
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door coinoperator »

PM sent
Zullen we met de Renault Megane?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

cliogek
Lid
Lid
Posts in topic: 11
Berichten: 25
Lid geworden op: 20 mei 2013 14:36
Actief als: particulier
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door cliogek »

Interessant.
Nijmegen - Kleve is ook maar een klein stukje.

Maar wat voor lakverzegelingen zijn mogelijk? Met teflon?
Waxoil gaan niet mijn interesse naar uit maar meer PPS teflon oid.

Bij mij in de wijk zitten vogels te schijten en dat levert binnen 3 uur een doffe plek op.
Heb geen zin om met een poetsdoekje op elke parkeerplaats te gaan poetsen voordat ik verder durf te rijden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

grandscenicman
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 412
Lid geworden op: 10 jan 2011 10:28
Actief als: particulier

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door grandscenicman »

cliogek schreef:Bij mij in de wijk zitten vogels te schijten en dat levert binnen 3 uur een doffe plek op.
Heb geen zin om met een poetsdoekje op elke parkeerplaats te gaan poetsen voordat ik verder durf te rijden.
Zolang je de vlekken van je eigen auto er af doet en niet van alle andere auto's....zal dit wel meevallen :lol:

Tegen vogelpoep kan je niks doen , zelfs de beste / duurste lakverzegeling ontsnapt hier niet aan ( het zal iets langer duren voor je lak wordt aangetast....)

Laat je niets wijsmaken ivm teflon oid , echte teflon kan je pas bij een t° hoger dan ( gokje) 200° verwerken :think:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

coinoperator
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 158
Lid geworden op: 10 mar 2013 10:50
Actief als: particulier
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door coinoperator »

>Tegen vogelpoep kan je niks doen

Dubbelloops....hagel nummer 35 extra groffe snee :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nee hoor, ik ben een dierenliefhebber
Zullen we met de Renault Megane?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

cliogek
Lid
Lid
Posts in topic: 11
Berichten: 25
Lid geworden op: 20 mei 2013 14:36
Actief als: particulier
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door cliogek »

Jammer maar zijn er meer mensen die hier last van hebben.
Ik vind 3 uur wel erg snel om in te branden.
Moet je tussenstops gaan maken en 5x per dag met een doekje naar de auto.
Die buks is nog niet zo'n slecht idee!
:wink:

Mijn vorige auto(Corsa) was na 2 weken nog niet ingevreten en nu al na 3 uur.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

coinoperator
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 158
Lid geworden op: 10 mar 2013 10:50
Actief als: particulier
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door coinoperator »

Niet voor het een of ander maar als je een weekje aan de Riviera staat dan krijg je ook een komplete kleiput vermengd met diverse tropische lijmachtige prut over je dak heen....
Prachtig die natuur daar maar het schijt, druipt, lekt en smeukt heerlijk op je auto neer.

Ik heb dus maar een echt goede autohoes gekocht...
vorig jaar moest ik mijn Scenic bijna uithakken na een week aan de Lagune's bij Fleurie 'd Aude / Cap 'd Agde.
100% natuurgebied en de natuur daar laat duidelijk blijken auto's niet te waarderen..... :lol: :lol: :lol:
Zullen we met de Renault Megane?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mathijs
Donateur
Donateur
Posts in topic: 1
Berichten: 3235
Lid geworden op: 27 aug 2004 00:16
Actief als: particulier
Locatie: 森の中で - нахуй Путина, блядь сын
Contacteer:

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door Mathijs »

zo, hier op het terrein staan weer twee auto's super te glimmen.
Vooral de Scenic geeft eer van het werk, maar ook het citroentje doet pijn aan de ogen, en niet van lelijkheid :wink:

Op de Scenic beginnende blank lak schade aangetroffen, daarmee gaan we eens bij de dealer kijken wat die er aan kan doen, en hoe het precies zit met lak-garantie. :think:

Ervaring met Audi garage Rietje te Ekeren was driewerf ruk: 'u zal wel met verkeerde middelen gewassen hebben/achter een strooiwagen gereden/verkeerde wasstraten gebruikt hebben', en dat ruim binnen garantie periode, eikels daaro, die hebben ons dus never meer terug gezien. Wasstraten...haha, nee man. En strooiwagens, never.
Hopelijk doet de Renault garage het beter. :pray:

Hochi-Rocku, bedankt voor je komst, en natuurlijk het puike werk. :thumb:
Nothing great was ever achieved by being realistic!

onderteken en verspreid svp de petitie:
Verander de straatnaam van de Russische ambassade naar de Aleksej Navalnyweg


https://petities.nl/petitions/verander-de-straatnaam-van-de-russische-ambassade-naar-de-aleksej-navalnyweg?locale=nl

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hochi-Rocku
lid
lid
Posts in topic: 69
Berichten: 1003
Lid geworden op: 31 jan 2010 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Kleve ( NRW ) Germany

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door Hochi-Rocku »

@ Mathijs Graag gedaan hoor :thumb:
De Scenic zag er idd weer mooi uit na jaren :mrgreen:,maar de Citroen zag er ook niet slecht uit hoor voor zijn leeftijd.
Zal morgen de foto,s hier posten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

cliogek
Lid
Lid
Posts in topic: 11
Berichten: 25
Lid geworden op: 20 mei 2013 14:36
Actief als: particulier
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door cliogek »

Had een vraag gesteld over de mogelijke lakpantsers op de vorige pagina.
Wat is er mogelijk en wat is het beste?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

grandscenicman
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 412
Lid geworden op: 10 jan 2011 10:28
Actief als: particulier

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door grandscenicman »

cliogek schreef:Wat is er mogelijk en wat is het beste?
Deze zou goed zijn , maar dat zeggen ze allemaal..........ze beweren wel dat de 1e 12 uur er niks gebeurd door aantasting van vogelpoep.
http://www.procarclean.be/Diamondbrite- ... ling-.html

Als je ff wat opzoekwerk doet ivm dat invreten al dan niet dan zal je ook wel ergens tegenkomen dat er soms geen sprake is van "zuur" oid , echter wel van grote t°verschillen en dat de lak op zo'n plaats (vogelpoep) minder kans heeft om uit te zetten of te krimpen tegenover de rondomliggende lak . Mede daardoor kan je scheurtjes krijgen in de lak en is het einde verhaal :discuss:

Ik heb hier in mijn straat wel meerdere auto's staan waarvan de eigenaars deze nooit of amper poetsen........erdoor heb ik nog niet veel gezien echter wel dat er blijvende doffe plekken te voorschijn komen .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hochi-Rocku
lid
lid
Posts in topic: 69
Berichten: 1003
Lid geworden op: 31 jan 2010 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Kleve ( NRW ) Germany

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door Hochi-Rocku »

@ cliogek idd Nijmegen-Kleve is niet ver :mrgreen:
Ik heb allerlei lakverzegelingen Waxoil,Diamondbrite en Waxguard.
Waxguard en Diamondbrite verkoop ik het meest,vind Waxoil niet zo denderend

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

grandscenicman
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 412
Lid geworden op: 10 jan 2011 10:28
Actief als: particulier

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door grandscenicman »

Waxoyl is broodje aap : niks anders dan een gewone sealant ( synthetische wax) die in een zakje zit tussen 2 sponsjes van een verschillende kleur en door te "prikken" komt die sealant vrij en moet je het sponsje kneden om alles uit dat zakje te krijgen en vervolgens over heel je lak te smeren...

Opblinken en de meesten denken dat ze voor jaren beschermd zijn :snooty:

Waarom het dan zo goed verkoopt : men weet niet beter :mrgreen:

Gisteren nog de C8 van mijn buur volledig gekleid en in een sealant gezet : 25 ml gebruikt voor heel de auto...reken zelf maar uit wat je uitspaart :
Deze :
http://www.carclean.nl/product/Mothers_ ... 016_100225

Lees ook ff dit topic :
http://forum.carclean.nl/cc_postst16330 ... rimer.aspx
:wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hochi-Rocku
lid
lid
Posts in topic: 69
Berichten: 1003
Lid geworden op: 31 jan 2010 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Kleve ( NRW ) Germany

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door Hochi-Rocku »

Zo was eergisteren woensdag in het mooie Belgie Geraardsbergen bij onze forumlid DHL om zijn 2 bolide,s te cleanen en voorzien van een Waxguard lakverzegeling behandeling.

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 11
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door DHL »

Ze glimmen nogal hoor! Ben zeer tevreden. Ook de krasjes uit de Scenic zijn verdwenen. Top!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hochi-Rocku
lid
lid
Posts in topic: 69
Berichten: 1003
Lid geworden op: 31 jan 2010 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Kleve ( NRW ) Germany

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 125,-Euro

Bericht door Hochi-Rocku »

Re: Voorjaarsactie !! Poetsen compleet 75,-Euro

door DHL » Vr Jul 12, 2013 7:03 pm

Ze glimmen nogal hoor! Ben zeer tevreden. Ook de krasjes uit de Scenic zijn verdwenen. Top!

U weet het he de 2 bolides niet een week wassen dat mag pas na volgende week woensdag weer :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht