Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik heb me speciaal aangemeld om deze vraag hier te kunnen stellen. Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Wij hebben sinds kort een scenic uit '97. Aanhet stuur zit een extra hendeltje dat niet in de handleiding staat. Pas thuisgekomen viel het ons op dus we hebben het ook niet aan de dealer gevraagd. Misschien kan 1 van jullie me vertellen wat dit is en hoe het werkt?
Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door RichTrip op 23 aug 2011 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Weergave bijlagen aangepast
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedendag mede Masterrijders.
Zeer naar tevredenheid mijn derde (camper)jaar met de Master L3H2 2.3dCi
Sinds een aantal maanden heb ik het volgende:
Bij aankomst na een tijd rijden, dus warme motor, snelheid laag, piept het sturen af en toe...
Heeft iemand ook al gehad dat bij koude er een raar geluid in het stuur zit.
Je hoort het als gepiep van wrijvend rubber (beetje gefluit) onder het stuur. Het klinkt alsof het uit de cabine komt en niet van buiten.
Dus niet van de banden
Mocht...
Mijn vraag luid als volgt. Ik heb een Renault Dauphine uit Frankrijk. Nu kreeg ik bij RDW te horen dat er ergens in de auto een ingeslagen chassisnummer (VIN) moet te vinden zijn. Er zit wel een soort ruit in met daar op het...
Stel je voor je draait rijdend zeer snel wat heen en weer met je stuur naar links en naar rechts en je hoort een soort plasticachtig getik (voorin) wat zou dit kunnen zijn?
Om te voorkomen dat iedereen maar gaat laden aan mijn stopcontact buiten heb ik er een schakeling tussen gezet die meet hoeveel de Captur gebruikt tijdens het laden, zo'n 22000W.
Als ik de auto laad, en hij is vol, dan komt er een pop-up van de...
Ik ben in bezit van Espace V Paris Initiale uit 2019, inmiddels al paar dingen via DDT4ALL aangepast (Start&Stop uit, Achterlichten aan bij DRL, en KM/L instelling). Ik wil nog de settings van de Multi-sense aanpassen zodat standaard...