Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Na enkele maanden schade gereden. Aan de zijkant van de auto zitten zwarte sierlijsten.
Sierlijsten in maart 2010 besteld, nu 5 maanden later zijn ze nog steeds niet geleverd en wanneer ze worden geleverd is niet bekend.
Hoe is het mogelijk om wel nieuwe auto's af te leveren met dezelfde sierlijsten en niet als los onderdeel te bestellen ??
Zou een autodemontagebedrijf geen uitkomst kunnen bieden?
Niet iedereen verwacht dat je binnen 4 maanden nieuwe strips nodig hebt, maar 5 maanden in bestelling is wel erg lang.
Misschien in de vergeethoek geraakt.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Weet iemand het artikelnummer van de sierlijst tussen de zij ramen ? Soort ruwe zwarte folie. Is na jaren uitgedroogd en zou ik graag weer netjes hebben. Zie foto.
Was afgelopen zaterdag bij een dealer in Belgie om eens te kijken naar de nieuwe R5. Wat een leuke auto! Vrijdag ga ik een proefrit maken.
Ook een voorlopige offerte laten maken. Toe vroeg de beste man of er een laadkabel bij moest?
Nu lees ik net...
Hallo allemaal. Sinds 2022 rijdt ik een ZOE 135. Echter begin ik toch serieus vragen te stellen bij de kwaliteit van deze wagen. Nu de nachten terug wat frisser worden en de dagen toch nog warm zijn, merk ik op dat zowel de airco als de warmtepomp...