Haa, vandaag had ik toch lol hee..
Ik reed naar huis, en dacht: "hmm weinig licht"..
Bleek er een lampie stuk te zijn.
Ik naar de benzinepomp, lampie gekocht, boekie pakken, en lezen hoe dat moest..
Wat een #@$#@$ werk.. na even pielen in het donker had ik die kap weg, en de dop die over het lampie heen zit..
Krijg ik gewoon het stekkertje _NIET_ van het lampie af! Leek wel alsof het vast gelijmd zat ofzo.. Ik snapte er geen zak van..
Weer alles in elkaar geflanst, naar huis, kijken met zaklamp, zonder resultaat..
Helaas kon ik alleen niet even binnenkort langs de dealer, heb een drukke aankomende week, heb storingsdienst dus moet 24/7 standby zijn, en als ik dan met spoed richting een van onze datacentra moet, dan heb ik geen tijd om aangehouden te worden door een overijverige agent midden in de nacht.
Dat lampie MOEST en ZOU dus gefixt worden.. ook in het kader van de veiligheid natuurlijk.
Dus, na meer dan 30 minuten met mn handen in een bocht gezeten te hebben, gewoon de renault route service maar gebeld..
Situatie uitgelegd, en binnen 10 minuten stond er iemand voor de deur.
Hij binnen een paar seconden bij het lampie.. Klik los!
W.T.F!? nou ben ik niet achterlijk ofzo, en ben ik ook wel technisch aangelegd, maar dat lampie wilde gewoon NIET LOS! alsof hij een truucje ervoor had ofzo.. Maar nee, niets bijzonders.!? echt wazig.. ik heb zelfs met een schroevendraaier tussen het lampie en het connectortje zitten wrikken en hij wilde maar niet los..
Nou goed, anyways, ik heb nu een nieuw lampie, en een reserve lampie, dus voorlopig kan ik er weer even mee vooruit.. Wat een stunt dit zeg..
Afgelopen zomer sleutelde ik zo nog even een 700cc honda blokkie uit mn motor, en nu lukte een lampie niet?!?
Het was echt een @#$!#@!# dag, maar zo erg.. zucht..
Anyways, nog een vraagje voor de laguna kenners hier.. Mijn ruitenwisservloeistof tank zit iets los.. hoort dat? Lijkt me niet..