Ik heb me aangemeld omdat ik ergens mee zit het zit zo:
Mijn laguna een 1.6-16V bouwjaar 2000
zijn koppelingskabbel is voor de tweede keer gesprongen in een korte tijd 1x in oktober 2010 en op 5Januari 2011.
Gebeurde op de snelweg gelukkig lid van de ANWB die heeft een noodvervanging gemaakt (cilinderkop was er vanaf gesprongen).
Weer naar de garage op Texel zou een andere bestellen.

Kreeg ik vandaag te horen dat, er kan een nieuwe kabel aangezet worden maar het schijnt dat het over een maand weer het zelfde zal gebeuren dat ie er weer vanaf springt, omdat de druk dan te hoog is waardoor er spanning op komt te staan.
Zet ik er een nieuwe kabel op dan kan het ook nog zo zijn dat de koppeling gaat slippen.
Dit alles kan kan gemaakt worden maar dan moet de hele bak eruit zoals hij dat zei die automonteur. Hij had namelijk ook naar dealer gebeld i.v.m de kabel en die had dat gezegt.
Ik krijg nu een beetje een gevoel dat ie geen zin heeft om het te maken want dat komt natuurlijk op zijn kosten.
Maar kan dit echt zo maar gebeuren dan moet je het toch eerst toch ook ergens anders aan merken of niet.
Wie kan mij helpen met dit is dit waar of niet of is het een l.l praatje van hem. Ik heb er niet zoveel verstand van maar dit vindt ik een beet je raar.

Ik wil jullie alvast bedanken.
Groetjes Dorien van het eiland Texel