Welke Laptop can clip

Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
renaulthenk
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 130
Lid geworden op: 06 nov 2010 18:35
Actief als: particulier

Welke Laptop can clip

Bericht door renaulthenk »

Model/uitvoering :
Bouwjaar :
Brandstof :

Hallo Iedereen,

Heb een renault can clip maar nou zoek ik een laptop waar ik hem op aan kan sluiten.
Heb zelf 4 laptops met windows 7 64 bits en daar werkt het niet op.
Maar welke laptops werkt het wel met wat voor processoren AMD of een INTEL.
Hebt software versie 115 voor de canclip.
Of als iemand er nog 1 heeft staan waar de can clip wel op draait hou ik mij wel aanbevolen.

Gr. Henk.
ex total loss Renault Grand Scenic 2.0 16V 2004 benzine in afwachting van een Renault Captur HH 1,2 EDC met extra Toeters en Bellen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

spacious
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 2
Berichten: 117
Lid geworden op: 22 mar 2012 20:43
Actief als: particulier

Re: Welke Laptop can clip

Bericht door spacious »

ik heb ergens gelezen dat het alleen op een 32 bit systeem werkt. Dus even op een andere partitie/dual boot even een 32 bit versie installeren en dan zou het moeten werken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
renaulthenk
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 130
Lid geworden op: 06 nov 2010 18:35
Actief als: particulier

Re: Welke Laptop can clip

Bericht door renaulthenk »

Heb een oude laptop gekocht met windows xp 32bits versie er op en daar hebt ik versie 115 voor de clip opdraaien.
Heb hem uit geprobeerd op mijn eigen auto en daar werkt de versie goed op.
Nu moet ik even leren hoe alles precies werkt, want er zitten zoveel mogelijkheden op wat je kan instellen en veranderen.

Groetjes Henk
ex total loss Renault Grand Scenic 2.0 16V 2004 benzine in afwachting van een Renault Captur HH 1,2 EDC met extra Toeters en Bellen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

spacious
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 2
Berichten: 117
Lid geworden op: 22 mar 2012 20:43
Actief als: particulier

Re: Welke Laptop can clip

Bericht door spacious »

oke mooi. ik heb er nu ook een besteld, zal volgende week wel binnenkomen. misschien leuk om een clip ervaringen topic te openen, of anders hier te openen. Weet jij bijvoorbeeld of je de verlichting op permanent aan kunt zetten (heb zelf een espace IV met lichtsensor)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wortel55
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 59
Lid geworden op: 17 jan 2013 01:10
Actief als: particulier

Re: Welke Laptop can clip

Bericht door wortel55 »

Hallo renaulthenk,

Heb je het al voor elkaar met je clip.Ik heb er ook een maar niets als ellende. Bij wie heb je m gekocht als ik vragen mag?
Hier in Nederland? Volgens mij werken alleen de versies v126 en 127 op een Windows 7 platform.
Eerst had ik er een waar ik de hele computer op Chinees moest zetten voordat ik de installatie wizard kon openen. Kon er natuurlijk niets van lezen. Ik dacht ,bij taal selectie kies ik een leesbare taal en dan komt het goed.Wat schets mijn verbazing ! ik kon kiezen uit Chinees en een andere soort Chinees. Kon er helemaal niets mee.
Heb m terug gedaan . Nieuwe gekregen met versie v124. Na veel vijven en zessen geïnstalleerd. In de auto maakt ie een keer contact met de autocomputer daarna niet meer. Zoekt steeds naar een draadloze sonde die ik niet heb. Zal nog wel een heel gepuzzel worden om dit aan het werk te krijgen maar wie een oplossing heeft mag het zeggen, ik hoor het graag.
Overigens vertelde een Renault monteur mij, die ook een chineese clip heeft, dat hoe nieuwer de versie van de clip software hoe moeilijker het is om in de computer van een oudere Renault te komen. Dus hoe ouder de auto des te vroegere software versie installeren.

Groet Bern.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mechanic
Gouden Bahco
Posts in topic: 1
Berichten: 16024
Lid geworden op: 24 apr 2008 20:47
Actief als: particulier
Locatie: Someren

Re: Welke Laptop can clip

Bericht door mechanic »

Dat klopt.
Vanaf een bepaalde versie is het zelfs onmogelijk oudere auto's uit te lezen. Denk aan laguna/megane/scenic I modellen.
Hebben dan ook op elke clip een andere versie staan zodat het hele wagenpark uit te lezen is.
Bij de echt oude modellen is de XR-25 clip toch de beste keus.

Bij een espace IV is de verlichting zeker op constant te zetten. Je moet de auto dan instellen op Zweden, daar is het immers verplicht en dan zal de verlichting constant branden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
renaulthenk
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 130
Lid geworden op: 06 nov 2010 18:35
Actief als: particulier

Re: Welke Laptop can clip

Bericht door renaulthenk »

Hebt een oude laptop gekocht en die voorzien van Windows Xp 32 bits en dat werkt perfect maar ik draai met versie 115 en dat draait prima.
Maar ik kan niet de allernieuwste auto's uitlezen hebt zelf een Grand Scenic van 2004 en die werkt er prima mee en een espace ook.
Hebt de can clip gekocht via Marktplaats en die was kapot en heb ik gerepareerd nu doet hij het goed.
Ik zou best een keer een nieuwere versie willen proberen maar dan moet ik zeker weten dat ik mijn auto nog kan uitlezen maar ik weet niet hoe ik er aan kan komen want ik ga er niks voor betalen want die van mij werkt goed.

Groetjes Henk.
ex total loss Renault Grand Scenic 2.0 16V 2004 benzine in afwachting van een Renault Captur HH 1,2 EDC met extra Toeters en Bellen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

UCH
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 97
Lid geworden op: 15 jan 2011 13:16
Actief als: particulier

Re: Welke Laptop can clip

Bericht door UCH »

Ik zou maar oppassen met die "clone"interfaces, de helft zit er niet in en je zal de eerste niet zijn die een motorstuurapparaat opbaast

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



copy
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 1
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 nov 2013 14:49
Actief als: particulier

Re: Welke Laptop can clip

Bericht door copy »

Hallo, ik heb een canclip V210 en werkt perfect op 32 bits. heb hem ook werkend gekregen op mijn windows 10 64 bits.
ik hoor we wie er interesse heeft in de software en eventueel de clip zelf

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht