Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Kangoo '00 met Express 1,9 dieselmotor
Het is amper 6°C hier in 't werkhuis.De auto rijdt al langer rond met een zwart koelwaterpotje.Het thermostathuis had een barst en is 1/2 jaar terug vernieuwd.Vermoedelijk zal de koppakking stuk zijn .
Nu op zo 'n koppakking zit een lichte gomlaag die de kleine groefjes dicht bij aandraaien v/d rekbouten.De bouten kunnen ook breken door de kou.Ik doe de job dan maar in april.
Een andere reden waarom er olie op het koelwater zit weet ik niet meteen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
We zijn in het bezit van Renault Scenic 2017, enige tijd geleden (denk juli) is de airco bijgevuld, koelde niet meer. Kant van de chauffeur warm ,passagier koud. Probleem was duidelijk opgelost denk ik :shhh: In augustus naar Duitsland geweest en...
Het slechtere weer komt eraan. En ik merk dat het verbruik omhoog schiet. Nu vraag ik me af of er iets te doen is om dit te voorkomen. Ik lees wel eens over het opwarmen van de accu. Maar klopt dat en zo ja, hoe dat te doen.