Wie rijdt er al in de nieuwe Clio 5 en welke uitvoering en motorisering heb je gekozen? En wat zijn de eerste indrukken?
Erg benieuwd naar de eerste ervaringen daar wij waarschijnlijk pas ergens in oktober onze nieuwe Clio IP met 1,3 TCe en 7 traps DSG krijgen.
Ciao, Huite
Wie rijdt er al in de nieuwe Clio 5?
-
Huite
Topic author - Donateur

- Actief als: particulier
Wie rijdt er al in de nieuwe Clio 5?
R5 E-Tech, Dethleffs Advantage 600 DS
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
kemenade
- repeating visitor

Re: Wie rijdt er al in de nieuwe Clio 5?
Hoi Huite
Ik heb afgelopen vrijdag een proefrit gemaakt in de nieuwe clio intens 100 tce,en die rijdt fantastisch.
Ik heb nu een clio estate limited 0.9 tce uit april 2016,toen nieuw gekocht,en ben daar erg tevreden over,maar die nieuwe clio is echt een heel stuk pittiger,en het weggedrag is ook veel beter.het is echt een feestje om in te rijden.
En van binnen is de auto helemaal top,in een hoger segment zou de clio echt niet misstaan.
Dus ik heb na de proefrit meteen een nieuwe clio intens tce in de kleur gris titanium besteld.
Ik had geluk want de auto zoals ik hem wou hebben met de opties stond op het opslagterrein van renault in Vlissingen helemaal ingeseald,dus ik krijg de auto al op vrijdag 30augustus,anders had ik tot november moeten wachten.
Ik weet zeker dat de auto die jij besteld hebt je zeker zal bevallen vooral met die motor 130 pk,en die automaat,want die ben je al gewent in je Captur zoals ik zie,want ik heb in 2013 ook een nieuwe captur gehad met 120 pk en een 6 traps automaat en dat reed ook super.
Ik heb wel een vraag voor jou,de clio met automaat die je besteld hebtmet 9 traps automaat,is dat niet een 7 traps automaat?
Huite ik weet niet wanneer je auto geleverd wordt maar ik wens je heel veel plezier met de auto,en veel veilige kilometers toegewenst.
Groet John
Ik heb afgelopen vrijdag een proefrit gemaakt in de nieuwe clio intens 100 tce,en die rijdt fantastisch.
Ik heb nu een clio estate limited 0.9 tce uit april 2016,toen nieuw gekocht,en ben daar erg tevreden over,maar die nieuwe clio is echt een heel stuk pittiger,en het weggedrag is ook veel beter.het is echt een feestje om in te rijden.
En van binnen is de auto helemaal top,in een hoger segment zou de clio echt niet misstaan.
Dus ik heb na de proefrit meteen een nieuwe clio intens tce in de kleur gris titanium besteld.
Ik had geluk want de auto zoals ik hem wou hebben met de opties stond op het opslagterrein van renault in Vlissingen helemaal ingeseald,dus ik krijg de auto al op vrijdag 30augustus,anders had ik tot november moeten wachten.
Ik weet zeker dat de auto die jij besteld hebt je zeker zal bevallen vooral met die motor 130 pk,en die automaat,want die ben je al gewent in je Captur zoals ik zie,want ik heb in 2013 ook een nieuwe captur gehad met 120 pk en een 6 traps automaat en dat reed ook super.
Ik heb wel een vraag voor jou,de clio met automaat die je besteld hebtmet 9 traps automaat,is dat niet een 7 traps automaat?
Huite ik weet niet wanneer je auto geleverd wordt maar ik wens je heel veel plezier met de auto,en veel veilige kilometers toegewenst.
Groet John
Captur TCe 120 EDC Dynamique Two-tone Gris Casiopee/Noir
| Hide post links |
-
Huite
Topic author - Donateur

Re: Wie rijdt er al in de nieuwe Clio 5?
Hoi John,
Dank voor het delen van je ervaringen. Klinkt hoopgevend, ook voor ons. Mooi dat de jouwe op voorraad was!
De 9-traps automaat hoort bij de …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Dank voor het delen van je ervaringen. Klinkt hoopgevend, ook voor ons. Mooi dat de jouwe op voorraad was!
De 9-traps automaat hoort bij de …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
R5 E-Tech, Dethleffs Advantage 600 DS
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 98 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 571 -
Laatste bericht door rfbreda
18 aug 2025 20:00
-
-
TCe 115 pk (nieuwe Clio)
door Harold1974 » 26 nov 2025 08:06 » in Motor, smeersysteem, koelsysteem, brandstofsysteem, uitlaatsysteem -
Reacties: 11
Weergaves: 3109 -
Laatste bericht door MeganeIV
20 mar 2026 14:13
-
-
-
Reacties: 15
Weergaves: 3728 -
Laatste bericht door Frobeltech
16 sep 2025 11:58
-