Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Beste allemaal,
Ik hoop op 14 september te gaan trouwen, en wil niets liever dan op deze dag een Laguna Coupé rijden. Echter niet één dealer kan mij op zo'n lange termijn een exemplaar toezeggen . Is er hier iemand die mij zijn coupé wil verhuren? Alvast bedankt.
Mvg Arno
Wie een Twingo niet eert, is een Vel Satis niet weerd.
Gewoon bij een dealer gaan en vragen of je een testrit kan doen met zo'n coupé... Normaal zal hij zich dan wenden tot de invoerder alwaar je de wagen 4 uur ter beschikking krijgt. Dring je erop aan de wagen een dag te gebruiken laten ze dat makkelijk toe. Moet zeggen dat je op 4 uur de wagen niet kan aanvoelen...
Zo lukt dat toch in Belgie....
Ik was altijd verkoper, dus kan het weten he. Vooral de Renault Espace was zo'n geliefd voertuig en dan nog liefst voor een week-end. Dan brengen ze de wagen terug met 500 extra kilometers
Ja, maar ik ga niet op de dag zelf nog een auto regelen, dat is wel heeeel kort dag en zou toch wel ontzettend stom zijn..straks moet ik nog met mijn ouwe ibiza gaan trouwen...
Wie een Twingo niet eert, is een Vel Satis niet weerd.
Je kan zo'n proefrit lang op voorhand reserveren....
Ik trouwde in S-klasses voor de familie en Rolls voor het koppel... Indertijd was ik helemaal weg van die S-klasses, die grote lompe schuiten van begin de jaren negentig.
ericon schreef:Reinier, volvo had ik nog begrepen maar....
Off-topic:
...Volksw...n ?
Tja, heb anderhalf jaar geleden een Scenic gekocht omdat ie goedkoop was, mede dankzij zijn beroerde reputatie. Hebben er nu twee zeer strenge winters "starten = lopen" mee overleefd.
Heb ook een (lease) Golf VI uit augustus 2009 met nog geen 50.000 km op de teller. Gisteren geconstateerd dat de airco pomp naar de haaien is.
On-topic:
Een Laguna Coupe is een prachtige wagen om te zien en een mooie wagen om in te trouwen Hoop dat het je lukt om er eentje te kunnen regelen.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Via deze weg bied ik graag mijn zwarte Laguna Coupe 2.0T Dynamique uit 2009 aan!
KM-stand is 118.000, ik ben de tweede eigenaar, auto is in mooie staat en heeft elk jaar zijn onderhoud (aantoonbaar) gehad.
De auto komt van een...
Goeiedag beste Renault liefhebbers,
Mijn schoonouders rijden met een Renault megane II coupé/cabriolet 1.9 dci bj. 2004 waarvan de koelvloeistof verdwijnt tussen het blok , auto is binnen geweest in garage en die wist te vertellen dat de...
Ik heb voor een aantal maanden geleden een Megane 3 coupé gekocht uit 2009. Tijdens de aanschaf merkte ik een scheur in de grill van de speaker op, maar dat leek mij destijds geen probleem. Nu trilt de speakergrill heel erg door de...
Hierbij bied ik mijn trouwe begeleider sinds 2002 te koop aan.
Vraagprijs € 575
Km stand 170.000
Hij rijdt nog prima! Heeft nog APK tot 6 maart 2025.
Natuurlijk heeft hij een aantal gebruikerssporen voor zo een oudje, maar ik heb hem altijd met...
Ik heb een Laguna 3 estate bezine uit 2012 met Bose Installatie. De speakers in de deuren doen het niet (meer). Alleen de Bose centrale speaker In het midden van mijn dashboard. Ik wou de speaker achter vervangen maar...