Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar. Ik was nooit zo voor witte auto's, maar nu je ze steeds vaker ziet denk ik regelmatig "mwah, staat toch eigenlijk best goed". Dus kom maar op met foto's van een witte (Grand) Scénic! En dan inderdaad bij voorkeur met donkere achterramen.
Kan eigenlijk best wel. Zou wel beter geweest zijn als de stootstrips ook in wit zouden zijn. En dan met donder glas en wat mooie velgen is het best een optie. Maar ja, de komende 3,5 jaar zit ik nog aan m'n zwarte 'vast'.
Ik zit middenin het detailingwereldje (poetsclub) en wij zien het ook steeds meer, maar...........wit is een moeilijke poetskleur om enige reflecties te kunnen krijgen. Wit is momenteel DE kleur van 2008 ! Best mooi, maar houd hem dan ook schoon en ga NOOIT de wasstraat (krasstraat) in !
Ikzelf rijd een gris-eclipse en samen met noir-nacre is dat met de andere donker getinte kleuren toch wel het summum op het gebied van detailen ! Maar zoals alle grills en rages zal OOK die witte kleur voor auto`s vanzelf weer verdwijnen !
Marcel
Renault Scenic II 2.0 16V DynLux 2005 MVB66 Gris Eclipse
17 inch Borbet LV4 Lights Black / SK Tuning Endrohr
AEG PE 150 / DAP900 / FINISHINE
Ik heb nooit begrepen dat mensen wit lelijk vonden.
Wit is op sommige auto's juist zeer mooi, vooral basis uitvoerigen van jaren 60 en 70 auto's lijken zeer goed in het wit: Citroen GS , Peugeot 204/ 304 , Fiat 127, Renault 4 / 5/ 8/ 16
Het lijkt gewoon zeer clean en basic
heb meer dan genoeg witte scenics 2 phase2 gezien, echter niet met de getinte ramen.
veelal zijn het de bedrijfs / lease auto's..
de witte kleur van renault, is geen mooie kleur...deze is echt het "goedkope" wit.
Wit kan mooi zijn, alleen de auto moet zich ervoor lenen.
Kijk eens bv naar de megane I in het wit en daarna naar een meg II
Ook is de uitvoering van belang.
Zoals mechanic al aangeeft is een standaard scenic in het wit met 15 inch wieldoppen geen potje.
Dat beeld veranderd anders snel als er een set 17" lmv b.v nervasport onder gezet word!
Zelf vind ik een witte VW Tiguan zeer chique... (sorry geen Renault, maar dat is een auto waar wit echt goed bij past)
Bij ons in de straat staat een rode, groene en een blauwe (in het weekend ook een zilveren). Niemand is dus "hip". Maar ja: met een witte blijf je zitte...
Renault Captur 1.2 TCe 120 EDC (2014), two-tone, zilver, zwart dak.
Ex: Renault Grand Scénic 2.0 Dynamique Luxe Aut. (2005), Renault Mégane Scénic 2.0 RT Aut. (1999).
Ik heb ook een witte R-19 gehad, het tweede model, staat op zich wel netjes:
Ook heb ik een witte 5 GTX, ook niet verkeerd:
Even tellen leert mij dat er zowaar 6 witte 5-jes achter elkaar staan
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Gezien de opmerking van proza hier een nieuwe Grand Scenic in het wit! Nu meer dan 25.000km op de klok en geen enkel probleem gehad. Alles werkt prima en de auto rijdt goed.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut