Beste lezers,
Mijn R.kangoo start slecht, maar eenmaal aan, loopt hij mooi.
Een ander probleem is dat de koelvloeistof steeds opraakt, terwijl ik geen lekkages zie.
Hiermee ben ik naar een garage gegaan, deze kan het probleem niet vinden.
Vervelend is dat er nu ook witte rook uit de uitlaat komt, maar volgens de garage
is de koppakking niet stuk....
Heeft iemand een idee?
Kangoo
1999
diesel
Witte rook
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
libra
Topic author - 4-posting-stubborn

- Actief als: particulier
-
demi
- lid

Re: Witte rook
Volgens mij is er dan een nieuwe paus gekozen
Nee maar alle gekheid op een stokje......ik denk dat je beter naar een andere garage kunt gaan want ik weet haast wel zeker dat je koppakking stuk is. Er is een gaatje / lek van het water naar de cilinder. dit verklaart het slechte starten en de witte rook. je moet er mee uitkijken want als er teveel water in de cilinder loopt als de motor uit staat en je probeert dan weer te starten dan kan het zomaar zijn dat je motorschade oploopt omdat de cilinder dan het water niet kwijt kan.
Nieuwe koppakking kost zo een 20 / 30 euro en met een zaterdag ochtend/middag is de klus geklaard.
suc 6
Nee maar alle gekheid op een stokje......ik denk dat je beter naar een andere garage kunt gaan want ik weet haast wel zeker dat je koppakking stuk is. Er is een gaatje / lek van het water naar de cilinder. dit verklaart het slechte starten en de witte rook. je moet er mee uitkijken want als er teveel water in de cilinder loopt als de motor uit staat en je probeert dan weer te starten dan kan het zomaar zijn dat je motorschade oploopt omdat de cilinder dan het water niet kwijt kan.
Nieuwe koppakking kost zo een 20 / 30 euro en met een zaterdag ochtend/middag is de klus geklaard.
suc 6
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
libra
Topic author - 4-posting-stubborn

Re: Witte rook
Bedankt voor je reactie,
Olie is gewoon zwart en geen schuim of oker kleur.
Kan dus toch de koppakking zijn, hoe kan ik dit zeker weten, druk er op z…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Olie is gewoon zwart en geen schuim of oker kleur.
Kan dus toch de koppakking zijn, hoe kan ik dit zeker weten, druk er op z…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 12 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht